    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Idą promocje
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <qvucim$955$1@dont-email.me> <5e22c18c$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <qvvf1i$eor$1@dont-email.me> <r005rj$6u7$1@news.icm.edu.pl>
    <r01a6h$571$1@dont-email.me> <5e242f3d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <r01j9h$ng0$1@dont-email.me>
    <5e24892b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <3028774810$20200119181033@squadack.com>
    <r02g1b$dbu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <4489090207$20200120015454@squadack.com>
    <r04o9k$cco$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1756856430$20200121005015@squadack.com>
    <r09onb$i5p$1$Cav@news.chmurka.net>
    <9881597084$20200122213955@squadack.com>
    <0...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e2d8a94$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e2db768$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e2df0a9$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 27 Jan 2020 17:59:58 GMT

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Piszesz o osobówkach a przykład masz na dostawczaku.

    To tylko przykład silnika i mocy wycisnietej z takiej samej jednostki.
    IMO to czy silnik jest z osobówki czy z dostawczaka nie ma wielkiego
    znaczenia.

    > Da się kupić skodę mającą 75 koni, pewnie się da.
    > A że społeczeństwo się bogaci to ci których stać kupują skody
    > z ponad setka koni. A biedni starego opla mającego 150.
    > Im tez wolno. :-)

    Zdefiniuj "stac" "wolno" etc....
    Przeciez cała rozmowa jest własnie o tym ze nas nie stac (w sensie
    oszczedzania matki ziemi).

    > Zmiana wielkości też ma, w końcu te dwadzieścia czy trzydzieści
    > centymetrów blachy tez musi ważyć.
    > Ale to że ludzie chcą mieć auta pojemne jest podejściem słusznym.
    > Skoro masz auto to niech da radę przywieźć ten nowy telewizor.

    Zdefiniuj "słuszne".
    A co z ludzmi ktorzy chca miec duze bo chca miec duze a telewizora nigdy
    nie przewioza?
    Przypominam ze moje watpliwości cały czas budowane sa w oparciu walki o
    klimat, ograniczenia spalania etc.

    > Bo ty nie masz normalnej osobówki. Jak kupisz to sprawdzimy czy ma
    > 75koni czy ponad setkę.

    :) Chcesz w ryj? ;-D Multipla jest własnie najbardziej z normalnych
    osobówek.
    Duza w srodku, zabiera 6 osób, mozna łatwo zmienic na olbrzymi bagaznik,
    nastawiona typowo na bycie praktycznym samochodem.

    > Ja to inaczej odebrałem i zdaje się nie tylko ja.
    > Robisz to co robiły komuchu ustalając jakie masz mundurki nosić,
    > ile wolno mieć metrów kwadratowych w domku jednorodzinnym
    > czy czego wolno ci słuchać w radiu i TV.
    > I jedyna różnica że ty nie masz władzy i nie możesz nas zmusić
    > tak jak oni.

    Serio? A jaki był cel mundurków? Bo cel oszczedzania Ziemi jest chyba
    jasny? No chyba ze jestes klimatycznym denialistą?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."