  • Data: 2013-08-28 16:06:53
    Temat: Re: Identyfikacja problemu: sprzęgło.
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:521d90ac$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

    Podobny objaw, wszytko dziala, w krotkim czasie sprzeglo zaczyna sie
    opuszczac, blokowac przy podlodze i w koncu ruchu jest z 2 cm i nie chce sie
    podniesc, nie mozna wysprzeglic.

    Przyczyna byl brudny wysprzeglik. Smar ktorym bylo posmarowanne gniazdo
    tloczka w ktory wchodzil popychacz wysechl, zaczal sie kruszyc i wpadl
    miedzy tloczek a cylinderek wysprzeglika. Po wyczyszczeniu dziala poprawnie.

    Tmek