  • Data: 2024-02-06 12:59:34
    Temat: Re: Ilość danych wstecz w smartfonie
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja załamany jestem niską liczbą zapamiętanych połączeń w nowych telefonach, coś około
    500 (może być tyle co nic jeśli masz pracę
    opartą na kontakcie z klientami) po czym roluje dawniejsze, w dodatku debilnie
    przedstawianych (co mnie interesuje "czwartek" czy
    "miesiąc temu" zamiast daty i konkretnej dokładnej godziny jak również nazwa firmy
    zamiast konkretnego z kilku numerów, a jeśli już
    się pracowicie w historii wyklika pokazanie numeru to pojawi się najmniejszą czcionką
    świata?)
    Z tej przyczyny chętnie zmienię domyślną aplikację do telefonowania (andek 12/13)
    jeśli ktoś poleci lepszą.

    -----