  • 1. Data: 2024-02-03 21:35:20
    Temat: Ilość danych wstecz w smartfonie
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W aferze pegasusa senatora Brejzy padła informacja, że zassano mu z
    telefonu SMSy i dane 10 lat wstecz.
    Czy pamięć telefonu pomieści tyle GB danych?
    Czy to z kopii kontrolnej przechowywanej w chmurze gdzieś tam zassali te
    dane?

  • 2. Data: 2024-02-04 00:37:12
    Temat: Re: Ilość danych wstecz w smartfonie
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.02.2024 o 21:35, Krzysztof 'kw1618' pisze:
> [...]
    > Czy pamięć telefonu pomieści tyle GB danych?
    > Czy to z kopii kontrolnej przechowywanej w chmurze gdzieś tam zassali te

    SMS-y są śmiesznie małe, nawet MMS-y nie zajmują dużo (no, zależy ile
    kto dostaje). Ja mam w telefonie SMS-y od stycznia 2012.

    MJ

  • 3. Data: 2024-02-04 10:28:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 04.02.2024 o 00:37, Michał Jankowski pisze:

    > SMS-y są śmiesznie małe, nawet MMS-y nie zajmują dużo (no, zależy ile
    > kto dostaje). Ja mam w telefonie SMS-y od stycznia 2012.

    Po co Ci to.
    Nie lepiej zrobić zrzut i przenieść do komputera jak masz do nich sentyment?

    --
    animka

  • 4. Data: 2024-02-04 16:03:10
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-02-04 o 00:37, Michał Jankowski pisze:

    > SMS-y są śmiesznie małe, nawet MMS-y nie zajmują dużo (no, zależy ile
    > kto dostaje). Ja mam w telefonie SMS-y od stycznia 2012.

    Wymieniałeś telefon przez te 12 lat na nowszy model?

  • 5. Data: 2024-02-04 16:36:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-02-04 o 16:03, Krzysztof 'kw1618' pisze:
    > Wymieniałeś telefon przez te 12 lat na nowszy model?

    Co w tym dziwnego?

  • 6. Data: 2024-02-05 01:41:57
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 04.02.2024 o 16:03, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    > Wymieniałeś telefon przez te 12 lat na nowszy model?

    Oczywiście.

    MJ

  • 7. Data: 2024-02-05 07:45:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 3 Feb 2024 21:35:20 +0100, Krzysztof 'kw1618' wrote:
> [...]
    > Czy pamięć telefonu pomieści tyle GB danych?
    > Czy to z kopii kontrolnej przechowywanej w chmurze gdzieś tam zassali te

    SMS krotkie są, to pomiesci.
    O ile mial z 10 lat na telefonie.

    J.

  • 8. Data: 2024-02-05 07:46:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Feb 2024 16:36:52 +0100, _Master_ wrote:

    > Co w tym dziwnego?

    No, ostatnia proba przeniesienia SMS sie nie udała.

    J.

  • 9. Data: 2024-02-05 11:12:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.02.2024 o 07:46, J.F pisze:

    > No, ostatnia proba przeniesienia SMS sie nie udała.

    Bo to sie robi tak, że najpierw robisz backup, potem leci konwersja z
    podmianą apki do sms i odwrotnie. Są na to apki w sklepie. Działa ze
    starymi tel na nowe.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-02-05 17:51:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > No, ostatnia proba przeniesienia SMS sie nie udała.
    Jakby były zapisane na karcie pamięci to by się udało.

    --
    animka