  • Data: 2020-06-14 13:55:09
    Temat: Re: Integracja bibliotek event-based
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-13 o 12:52 -0700, Maciej Sobczak napisał:
    > "Using a shared memory segment provides better performance than
    > TCP/IP communication."

    Jasne, ale już pisałem - bez sensu. To jak jeżdżenie z wyłączonymi
    światłami w samochodzie dla oszczędzania paliwa, mając V16 turbo pod
    maską.

    > Pakowanie danych do strumienia, po to żeby inny proces na tym samym
    > komputerze te same dane sobie rozpakował, jest po prostu marnowaniem
    > prądu.

    Idąc tym tropem, to pisanie w C jest marnowaniem prądu - powinniśmy
    trzaskać wyłącznie goły ASM. :)
    No i baza danych SQL to też poroniony pomysł, przecież te wszelkie
    SELECTy, JOINy itd trzeba przeanalizować, zrozumieć, przetworzyć...
    Ileż to prądu! Użycie socketa w tym wszystkim to pikuś.

    > Różne rzeczy widziałem na tej grupie w ciągu ostatnich dni, ale tym
    > zrobiłeś mi weekend. :-)
    >
    > Nie mam o tym bladego pojęcia.
    > Do szukania linków używam Google'a - i też nie jestem ich klientem
    > (chociaż w tym przypadku pewnie jestem nawet jeśli o tym nie wiem).

    Entuzjastycznie założyłem, że podajesz w końcu jakiś prawdziwy
    przypadek, a nie że przeszukałeś internet żeby na siłę znaleźć "chcę
    wysyłać selecty via shmem". Faktycznie, mój błąd.

    Mateusz