  • Data: 2020-06-14 20:52:08
    Temat: Re: Integracja bibliotek event-based
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne, ale już pisałem - bez sensu. To jak jeżdżenie z wyłączonymi
    > światłami w samochodzie dla oszczędzania paliwa, mając V16 turbo pod
    > maską.

    A skąd to porównanie?
    Jeżeli aplikacja potrzebuje odebrać z bazy np. 1GB danych, to zamiast przesyłać te
    dane przez gniazda, lepiej ich w ogóle nie przesyłać.

    > Idąc tym tropem, to pisanie w C jest marnowaniem prądu - powinniśmy
    > trzaskać wyłącznie goły ASM. :)

    Niektórzy swoje programy w C kompilują.

    > No i baza danych SQL to też poroniony pomysł, przecież te wszelkie
    > SELECTy, JOINy itd trzeba przeanalizować, zrozumieć, przetworzyć...
    > Ileż to prądu! Użycie socketa w tym wszystkim to pikuś.

    Ale masz na to jakieś dane? Liczby?

    Jeżeli robisz proste zapytanie na dużą ilość danych, to jakie będą proporcje?

    > Entuzjastycznie założyłem, że podajesz w końcu jakiś prawdziwy
    > przypadek,

    Prawdziwy przypadek to YAMI4, wymieniony już przeze mnie w tej dyskusji. Jednym z
    jego protokołów jest "qnx://", który w ogóle nie opiera się na gniazdach, a jest,
    razem z innymi protokołami, objęty obsługą w jednej funkcji do_some_work().

    > a nie że przeszukałeś internet żeby na siłę znaleźć

    Ja mam wrażenie, że w ciągu ostatnich paru dni najwięcej prądu na tej grupie poszło
    dzięki grupowiczom, którzy na siłę szukają metody, żeby być "przeciw".
    A jeśli szukam czegoś w internecie, to przykładów potwierdzających moje argumenty - z
    nadzieją, że te argumenty stają się wtedy bardziej obiektywne.