  • Data: 2022-06-27 22:26:09
    Temat: Re: Intel Management Engine Interface Driver
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:1uvlsmi3228nq$.1041idgffhlmn.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > W bardzo wielu przypadkach, jak nie zainstaluje się sterowników do
    > chipsetu jako pierwszych, to inne sterowniki nie potrafią odnaleźć
    > sprzętu i głupieją albo nie dają się zainstalować.

    Windows 10 ma w sobie już dużo sterowników.
    Czy warto je nadpisywać dellowskim/producenta?

    Ostatnio nie instaluję już LAN, Audio, touchpad, sd card
    Czasem instaluję wifi.

    Zauważyłem, że win 10 21H2 rozpoznał nawet moją super hiper kartę wifi
    Archer TX50E.

    https://www.tp-link.com/uk/support/download/archer-t
    x50e/v1/

    --