    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Inteligenty PowerBank
    Date: Fri, 17 Dec 2021 21:07:13 +0100

    On Thu, 16 Dec 2021 19:44:52 +0100, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > Możesz wyciągnąć np. wniosek że niewielka rezygnacja z pojemności
    > (naładowanie do 80-90%) pozwoli wydłużyć żywotność takiej baterii
    > dwukrotnie - jeżeli to ma znaczenie.

    To jest zupełnie niepraktyczne.
    Zawsze przechowuję lipole naładowane na full bo nigdy nie wiem kiedy
    będą potrzebne. Jakbym miał przechowywać w 80% i naszałaby mnie
    ochota na latanie to ta ochota by mi przeszła (lub warunki do
    latania) przez to czekanie na naładowanie. Nonsens.
    Nie zauważyłem, żeby jakoś znacznie się degradowały gdy przechowuje
    się je naładawone na full. Mam takie co tak od10 lat leżą na full i
    dają radę.

    --
    Marek