    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Internet Warszawa.
    Date: Sun, 14 May 2023 12:21:28 +0200

    Dnia Sun, 14 May 2023 00:39:09 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Jak blok w miarę nowy to ze światłowodem będzie kłopot, bo pewnie "firmowa"
    instalacja koncentryczna jest i nikt pruł ścian nie będzie (u nas w bloku na
    Ursynowue było śmiesznie jak orange ze światłowodem wchodził, akurat u nas wiercili
    bo to takie przyziemio/niski parter/piwnica usługowe).
    > Hmm, OIDP z ulotek to kablówki dają możliwość "sam internet" - ale może akurat te,
    co są u mnie, czyli vectra i supermedia (to jest dopiero jakiś krzak, nie mam pojecia
    skąd deweloper ich wytrzasnął, może sam założył, bo przez sporo lat - z 10, które
    skończył budynek - mielu monopol, sporo zachodu było trzeba - dobrze, że jest ustawa
    - żeby weszła też vectra - inna sprawa czemu akurat oni, wtedy też byli dość nowi
    chyba, bo więcej operatorów już podobno być nie może bo "się kabel nie mieści").
    > (...)

    Chyba masz jakieś błędne dane.
    Ja korzystam z Supermedii od końca lat 90-tych - wtedy jeszcze na
    dzierżawkach. OIDP to jako jedna z pierwszych firm mieli wejście wprost do
    sieci szkieletowej.
    W kilkunastu punktach, które obsługiwałem lub w których pracowałem kojarzę
    tylko trzy awarie, naprawione zresztą bardzo szybko.
    Ja sam hostuję u nich swoich klientów (www, ftp, e-mail) i nie mam
    problemów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam