  • Data: 2009-02-24 20:49:35
    Temat: Re: Internet w telefonie
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Luke natekścił posta gnu1l1$mf4$...@i...gazeta.pl:

    > Kilka słów na temat internetu w Erze w ofercie dedykowanej dla
    (...)
    > Era osobno zaokrągla dane wysyłane i odbierane do 100kB.
    > Synchronizacja ze skrzynką mailową przeprowadzana co kwadrans dla
    > wielu osób to standard. Robiąc to za pomocą iPhone-a (który zrywa
    > nieaktywne połączenie po każdej synchronizacji) dziennie zużyjemy co
    > najmniej 200kB*4*24 = 18,75MB. Mnożąc to przez 30 dni, w miesiącu na
    > samo sprawdzenie skrzynki zużyjemy 562,5MB, czyli więcej niż wynosi
    > paczka danych w naszym abonamencie.

    Jak zwykle półprawdy i pseudowyliczenia - byle narobić złej krwi.
    100KB to jednostka taryfikacyjna do której zaokrągla się transfer
    o północy.
    Nie bronię tu ery, bo mogliby mieć tańszy transfer i skończyć wreszcie
    z miesięcznymi limitami. Zwyczajnie nie lubię bicia piany przez
    informowanie bylejak, byle czym, byle gdzie, byle by...

    > Polecicie mi coś co może przegapiłem?
    cennik i regulamin.