  • Data: 2020-08-02 21:19:25
    Temat: Re: Izera
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2020 o 20:21 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > Pewnie chwilę w Polsce żył to jakieś doświadczenie ma. Może nawet jakiś
    > kogutek mu kiedyś powiedział "jak Ci tu tak źle, to dlaczego stąd nie
    > wyjedziesz"... i wyjechał.

    > Jeśli nie ma zamiaru wracać - to się zgadzam.
    > Jeśli ma zamiar wrócić - to IMO ma takie samo prawo głosować, jak każdy
    > inny. Od Ciebie różni się tylko tym, że miał odwagę zagłosować nogami i
    > wróci po kolejnym głosowaniu rozstrzygniętym według jego kryteriów :)

    Kogo obchodzą jego zamiary?

    Tam żyje, tam psuje powietrze, tam pracuje, zarabia, płaci podatki i
    pobiera patologiczne "dzieciowe".
    Niby dlaczego ma mi w Polsce organizować _moje_ życie i wydawanie _moich_
    podatków?

    Wróci z całym swoim bagażem - wtedy będzie w wyborach organizował życie
    sobie i nam.
    Proste.

    "Emigrant to człowiek, który stracił wszystko prócz akcentu" - i niech tak
    będzie dosłownie, bo tylko to jest sprawiedliwe.

    --
    Trefniś