  • 1. Data: 2020-07-28 18:15:27
    Temat: Izera
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Te zera w nazwie trochę deprymujące :-)
    Za trzy lata fabryka. Dadzą rade przed wyborami parlamentarnymi przeciąć
    wstęgę?

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/ize
    ra-to-nowa-marka-polskich-aut-elektrycznych-tak-maja
    -wygladac-jej-pierwsze-modele/8q3r8mf

    Robert

  • 2. Data: 2020-07-28 18:50:05
    Temat: Re: Izera
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/07/2020 17:15, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    > wstęgę?
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/ize
    ra-to-nowa-marka-polskich-aut-elektrycznych-tak-maja

    Bardziej montownia niz fabryka:

    -jest zaprojektowany przez Włochów
    -integracją bebechów zajmą się Niemcy
    -baterie dostarczą zapewne Koreańczycy
    -Silnik będzie albo japoński albo francuski

    wiec jak Sasin nie bedzie sie tym zajmowal to moze tego nie spierdola.

  • 3. Data: 2020-07-28 18:57:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/07/2020 18:50, K wrote:
    > -jest zaprojektowany przez Włochów
    > -integracją bebechów zajmą się Niemcy
    > -baterie dostarczą zapewne Koreańczycy
    > -Silnik będzie albo japoński albo francuski

    A rendery? Rendery choć nasze?

    > wiec jak Sasin nie bedzie sie tym zajmowal to moze tego nie spierdola.

    Sasinów u nich jak mrówków.

  • 4. Data: 2020-07-28 20:21:31
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Szansa że gamoniom się uda jest. Oczywiście że niewielka ale cuda przecież się
    zdarzają :-)

  • 5. Data: 2020-07-28 21:25:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-28 o 20:21, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Szansa że gamoniom się uda jest. Oczywiście że niewielka ale cuda przecież się
    zdarzają :-)

    Zależy co zdefiniujesz jako "się uda".
    Jeśli samo wyprodukowanie niezależnie od wyniku finansowego
    to jest to możliwe, jeśli wyprodukowanie i zyskowna sprzedaż
    to jest to niemożliwe.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-07-29 01:09:08
    Od: K <e...@s...com>

    On 28/07/2020 20:25, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Jeśli samo wyprodukowanie niezależnie od wyniku finansowego
    > to jest to możliwe, jeśli wyprodukowanie i zyskowna sprzedaż

    Zakladajac, ze faktycznie wejdzie do masowej produkcji w 2023 to jesli
    wejdzie w tym ksztalcie to technologicznie moze byc juz wtedy
    przestarzaly przy czym cena moze byc jak za Tesle. Montownia zacznie to
    klepac i wtedy sie okaze, ze nie bedzie sieci serwisow, ktorych
    stworzenie polecono Sasinowi. Jako, ze bedzie blisko wyborow, to pojawi
    sie nowy program elektryk+ i kazdy prawdziwy bialy heteroseksualny Polak
    bedzie mogl go nabyc w obnizonej cenie. Jesli okaze sie awaryjny lub nie
    bedzie sie sprzedawal to wine zrzucimy na Niemcow.

  • 7. Data: 2020-07-29 07:04:41
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    masowej produkcji nie bedzie nigdy, do elekrykow w obecnym momencie nawet VW doplaca
    wiec bez doplat sie nie obejdzie a na to nie ma kasy (te marne pare milionow to zart)

  • 8. Data: 2020-07-29 10:00:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/07/2020 06:04, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > masowej produkcji nie bedzie nigdy, do elekrykow w obecnym momencie nawet VW
    doplaca wiec bez doplat sie nie obejdzie a na to nie ma kasy (te marne pare milionow
    to zart)

    To beda dwa programy, program doplata+ do produkcji i program elektryk+
    dla kupujaych. W 2023 statystyczny Polak jak sie pozniej okaze,
    przeszedl przez kryzys spowodowany pandemia sucha stopa i bedzie juz
    zarabial obiecane przez Andrzeja Du*e 2k Euro miesiecznie (inflacje
    zdusimy do zera juz w 2021) i bedzie masowo kupowal Izere. Na nowo
    odkryjemy wegiel potrzebny do produkcji pradu, ktorego zacznie brakowac.
    Nie wiem skad u Ciebie ten pesymizm.

  • 9. Data: 2020-07-29 10:33:16

    Ty to prorok jesteś i GOŚĆ ;-)

  • 10. Data: 2020-07-29 10:49:33
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Ty to prorok jesteś i GOŚĆ ;-)

    tez widze tu odpowiednie kwalifikacje na wysokie stanowisko rzadowe :-)