    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Izera
    Date: Tue, 4 Aug 2020 16:13:16 +0100
    <rfrlbg$1c7d$1@gioia.aioe.org> <rfrpac$1g4$1$horizn@news.chmurka.net>
    <o...@t...home> <rftu83$cga$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rfu1hq$ebp$1$Cav@news.chmurka.net> <o...@t...home>
    <rfvf0l$bfg$1$horizn@news.chmurka.net> <o...@t...home>
    <rg0ki8$2a0$1$horizn@news.chmurka.net> <o...@t...home>
    <rg0t2u$72h$3$horizn@news.chmurka.net> <o...@t...home>
    <rg707o$81g$1@dont-email.me> <o...@t...home>
    <rg8902$7iv$1@dont-email.me> <o...@t...home>
    <rga2aj$bhf$1@dont-email.me> <5f2919b2$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <rgbic9$t87$1@dont-email.me> <o...@t...home>

    W dniu 04.08.2020 o 15:43, Trefniś pisze:

    > Szczerze - jeśli TAM jest ci lepiej i jak pisałeś, jechałeś do
    > normalności,

    jechałem bo byłem zmęczony nienormalnością, słyszałem tylko, że gdzieś
    indziej może być lepiej, ale przez lata wmawiałem sobie, że w Polsce też
    może...

    > to zostań i nie wracaj.

    na szczęście to mój wybór, nie twój

    > Bo ktoś może ci wystawić rachunek za głosowanie zdalne

    prędzej by mi ktoś taki rachunek wystawił gdybym został (można już
    konfiskować mienie przedsiębiorcy, bo jest _podejrzenie_ oszustwa? bo
    domniemania niewinności przedsiębiorcy już dawno nie było...)

    wbrew lwiej
    > części _mieszkańców_ Polski

    precz z mniejszościami! możesz mieć własne zdanie, byle by było takie
    jak moje! ;-) komuno wróć.. a nie, teraz to już nie nazywa się komunizm

    Lukasz