  • Data: 2022-08-07 22:22:14
    Temat: Re: Jadę i słucham DAB
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2022 o 23:37, Adam pisze:

    > Od zawsze mam radio w aucie. Jeszcze, jak auta nie były przygotowane na
    > radia, jak np maluchy czy duże fiaty.
    > Wolę słuchać radia, niż dźwięku silnika, aczkolwiek znam paru gości, co ich
    > jara silnik. Swego czasu nawet zestajałem silniki, przerabiałem lekko
    > wydechy, raz nawet obniżałem głowicę dla takich "napalonych".
    >
    > Jak się czasem kilka godzin dziennie spędza w jakimś aucie, to nie bardzo
    > jest co innego robić.
    > Pomijam jazdę terenową czy rajdową, bo to inny rodzaj jazdy i radio albo
    > przeszkadza, albo nie istnieje.

    Ale to se możesz mp3 słuchać a nie reklam i propagandy. Albo chociaż
    streamy z GSM. Ten DAB chyba niespecjalnie przyjmuje się. Aczkolwiek
    jesteśmy raczej na niego skazani. Swego czasu kupiłem radio z DAB by
    mieć coś takiego. Ale mało nim jeździłem i sprzedałem z radiem. W
    nowszym też nie ma fabrycznego. To samo albo i bardziej z radiami
    niesamochodowymi. Można sobie takie radio kupić, ale jest znacznie
    droższe i mało popularne. I jak na wstępie, nie wiem po co mi ono.