eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak Play zdenerwował abonenta › Re: Jak Play zdenerwował abonenta
  • Data: 2009-09-16 08:49:15
    Temat: Re: Jak Play zdenerwował abonenta
    Od: MM <m...@p...change.hand> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    qwerty pisze:

    > Ten człowiek jest niespełna rozumu.

    A ja uważam, że słusznie robi. Ile osób dało sobie spokój dochodzeniem
    swojego. Sam miałem problem z Mobilking który ściemniał, że aż światła
    przygasały przy rozmowie. Do tego ZEROWA pomoc od strony Play, jedynie
    gadka to nie ich wina. W mobilking, że to wina Play....i mając dowodu na
    straty związane z tym całym procesem też żądał bym odszkodowania.
    Zamiast ~7 dni (przed ustawą jednodniową) prawie miesiąc bez telefonu
    (brak rozmów przychodzących) i dopiero skarga do UKE przyśpieszyla w
    magiczny sposób rozwiązanie problemu.
    Pewnie rodzą się pytanie czemu biznes i numer w mobilking. Była to
    jedyna sieć która przeniosła numer ze snickers mobile a numer z końcówka
    x00 x00 wart jest poświęcenia. A po takim zabiegu przenoszenie do innych
    sieci nie sprawiało (teoretycznie) problemu bo mieli w programie MNP
    mobilking na liście.

    Jednak podpisuje się pod tym żeby zrobili porządek z bok play. Większe
    syfu to tylko na party line polshitu można się spodziewać. Nawet
    reklamacja składane przez stronę playmobile są traktowane na odwal się i
    dopiero druga lub trzecia interwencja coś daje.

    MM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: