  • Data: 2010-03-18 20:24:59
    Temat: Re: Jak jechac Radom - Cieszyn
    Od: huri_khan <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 16:16:39 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > W żadnym wypadku.
    > Odcinki Radom - Kielce i Jędrzejów - Zawiercie to kicha, ciasno, wolno,
    > i na tym drugim marna nawierzchnia.

    Droga Jędrzejów - Zawiercie jest wąska i jak trafisz w nieodpowiednią
    godzinę to jedziesz za TIRami lub traktorami więc osobiście odradzam.

    > Aha, jak to jest z odcinkiem Katowice-Cieszyn? Jak jechałem do
    > Szczyrku, to widziałem odbicia w Katowicach na autostradę na Cieszyn,
    > nie na Bielsko. Tam coś bezpośredniego zbudowali?

    W Katowicach na Cieszyn kierują na wisłostradę DK81 kierunek Skoczów, ale
    jak pojedziesz od Siewierza to i tak omijasz Katowice jadąc S1 do Tychów i
    z Tychów przez Pszczynę do Bielska i ekspresówką na Skoczów i do Cieszyna.