  • 1. Data: 2010-03-18 15:36:00
    Temat: Jak jechac Radom - Cieszyn
    Od: MIchal Szwaczko <m...@w...net>

    Hej,

    Jutro wybieram sie z Radomia do Cieszyna, wstepnie planowalem jechac do Piotrkowa
    i potem jedynka az do bielska, i dalej juz kawalek do Cieszyna. Znajomy proponuje
    trase przez Kielce, Zawiercie,Dąbrowe Grn. Jest kapke krotsza ale chcialbym sie
    dowiedziec
    od kogos kto jezdzi w tamtych rejonach czy te 40km roznicy sankcjonuje jakos warunki
    i ogolnie lepszy komfort jazdy? Prosze o porady :)

    M.

  • 2. Data: 2010-03-18 17:16:39
    Temat: Re: Jak jechac Radom - Cieszyn
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MIchal Szwaczko wrote:

> [...]
    > jezdzi w tamtych rejonach czy te 40km roznicy sankcjonuje jakos
    > warunki i ogolnie lepszy komfort jazdy? Prosze o porady :)

    W żadnym wypadku.
    Odcinki Radom - Kielce i Jędrzejów - Zawiercie to kicha, ciasno, wolno,
    i na tym drugim marna nawierzchnia.

    Aha, jak to jest z odcinkiem Katowice-Cieszyn? Jak jechałem do
    Szczyrku, to widziałem odbicia w Katowicach na autostradę na Cieszyn,
    nie na Bielsko. Tam coś bezpośredniego zbudowali?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-03-18 18:30:55
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > nie na Bielsko. Tam coś bezpośredniego zbudowali?

    Z Bielska do Cieszyna jest S1, udana droga,
    ale wcześniej trzeba to tego Bielska z Katowic dojechać (56 km).

    Z Katowic do Cieszyna to najlepiej jechać Gierkówką do Pawłowic, tam skręcić
    na Cieszyn.
    Przez moment jest lokalną drogą, ale ona jest ok.
    Droga spoko, mało niespodzianek (jadą lokalesi, warszawka z trumnami na
    dachu) i naturalnie krócej.
    P.

  • 4. Data: 2010-03-18 20:24:59
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 16:16:39 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > W żadnym wypadku.
    > Odcinki Radom - Kielce i Jędrzejów - Zawiercie to kicha, ciasno, wolno,
    > i na tym drugim marna nawierzchnia.

    Droga Jędrzejów - Zawiercie jest wąska i jak trafisz w nieodpowiednią
    godzinę to jedziesz za TIRami lub traktorami więc osobiście odradzam.

    > Aha, jak to jest z odcinkiem Katowice-Cieszyn? Jak jechałem do
    > Szczyrku, to widziałem odbicia w Katowicach na autostradę na Cieszyn,
    > nie na Bielsko. Tam coś bezpośredniego zbudowali?

    W Katowicach na Cieszyn kierują na wisłostradę DK81 kierunek Skoczów, ale
    jak pojedziesz od Siewierza to i tak omijasz Katowice jadąc S1 do Tychów i
    z Tychów przez Pszczynę do Bielska i ekspresówką na Skoczów i do Cieszyna.

  • 5. Data: 2010-03-18 21:55:56
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MIchal Szwaczko" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakos warunki
    > i ogolnie lepszy komfort jazdy? Prosze o porady :)

    Jedź do Piotrkowa i dalej do Cieszyna masz po 2 pasy w każdym kierunku -
    tylko uważaj na fotoradary na ogr do 70 i w porę zjedź na obwodnicę Katowic.

  • 6. Data: 2010-03-19 07:56:44
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Robert Wicik wrote:

> [...]
    >
    > Jedź do Piotrkowa i dalej do Cieszyna masz po 2 pasy w każdym
    > kierunku - tylko uważaj na fotoradary na ogr do 70 i w porę zjedź na

    Eee, tam to trzeba raczej się specjalnie postarać żeby wjechać do
    Katowic niż pilnować się żeby "zjechać na obwodnicę." ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2010-03-19 07:58:20
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pan Piskorz wrote:

    > Z Bielska do Cieszyna jest S1, udana droga,
    > ale wcześniej trzeba to tego Bielska z Katowic dojechać (56 km).

    Ano własnie - i ten odcinek Katowice-Bielsko jest w bardzo marnym
    stanie, sporo dziur się porobiło. Miesiąc temu jechałem. Dlatego
    pytałem o jakies bezpośrednie połączenie Katowice Cieszyn, bo tak do
    Bielska to się trójkącik taki robi.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2010-03-19 08:24:51
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello MIchal Szwaczko !:
> [...]
    warunki
    > i ogolnie lepszy komfort jazdy? Prosze o porady :)

    Najszybsza :

    Radom Odrzywół Tomaszów i dalej główną Katowice i tuż przez Bielskiem na
    Cieszyn.

    Tylko w godzinach szczytu są małe problemy w Siewierzu i Pszczynie. Ale
    poza tym teraz jedzie się OK.

    Na Kielce odradzam - roboty, wąsko, TIRy. Jeśli już to potem na Miechów
    i Wolbrom.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 9. Data: 2010-03-19 18:22:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w
    > Aha, jak to jest z odcinkiem Katowice-Cieszyn? Jak jechałem do
    > Szczyrku, to widziałem odbicia w Katowicach na autostradę na
    > Cieszyn,
    > nie na Bielsko. Tam coś bezpośredniego zbudowali?

    Jest droga bodajze 81, Katowice-Mikolów-Zory-Skoczow.
    Ciagle 4 pasy, tylko niestety duzo ograniczen i patroli.

    Do Cieszyna to Skoczow nie bardzo po drodze, ale cos tam w
    przyszlosci maja kombinowac.

    No i pamietaj o zasadzie ze u nas na drogowskaz czesto bedzie nazwa
    przejscia granicznego, choc akurat tu sie nie sprawdza.

    J.

  • 10. Data: 2010-03-20 07:36:16
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Grzegorz pisze:
> [...]
    > Cieszyn.
    >
    > Tylko w godzinach szczytu są małe problemy w Siewierzu i Pszczynie.

    małe? optymista... ;)

    M.