  • Data: 2021-12-02 15:13:36
    Temat: Re: Jak jździć autostradami w PL?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Dec 2021 08:37:20 +0000, K wrote:

    > https://etoll.gov.pl/

    Latwo odeslac, gorzej z trescia.

    Metoda 3 - e-bilet u partnerow.
    Jeszcze kilka dni temu listy partnerow nie bylo.
    teraz juz jest - czyli mozna zaplacic na stacji Orlen ... przed
    wjechaniem na autostrade.
    Choc cos jaskólki cwierkaja, ze mozna tez po.

    Metoda 2 - e-bilet w aplikacji "E-toll PL Bilet".
    Jeszcze 30 listopada nie znajdowal mi telefon tej aplikacji w sklepie
    google Play. Trzeba bylo wyszukac E-toll, a potem "inne aplikacje
    programisty". Bo sama apka dostepna od 19 listopada.
    Ktos sie domysla o co chodzilo?

    Na to sie naklada ten p* Google z Androidem - apki maja swoj kod
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gov
    .mf.ebilet&hl=pl&gl=US

    ale telefon kodu nie pokaze.
    nosz q*** ... wpisuje w sklepie na telefonie pl.gov.mf.ebilet - tez
    nie znajduje.

    A tego linku jeszcze 3 dni temu rzad nie podawal.

    no i tak profilaktycznie - aktualizowac przed wyjazdem?
    Czy absolutnie nie ?

    Metoda 1 - aplikacja E-toll. Mozna poczytac komentarze.

    No i metoda 4 - apki Autopay, mPay, Spark, Orlen Pay, mflota.

    Autopay wyglada sensownie, no i dziala nie tylko na dwoch
    "panstwowych" autostradach.
    A moze jednak lepiej pelny E-toll ?

    J.