-
Data: 2014-02-03 19:19:10
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:lcoipl$7sj$...@n...news.atman.pl...
>> I mówisz, że to będzie tańsze?
>> Na jakiej podstawie tak sądzisz?
> A uważasz, że obecny stan z powielaniem procedur i stanowisk jest tańszy?
Za wiele tych procedur nie powielasz.
Prawnik egzekwujący regres i tak nie będzie zajmował się dwoma sprawami w
tym samym czasie.
>
>> Ilość osób bez OC wzrośnie,
> Dlaczego ma wrosnąć,
Bo teraz część debili uważających że nie potrzebują OC, powstrzymuje ryzyko
kary za jego brak.
> skoro wypłaty ma robić TU, w którym wykupisz ubezpieczenie?
A co ma piernik do wiatraka?
> Świadomość, że nie dostaniesz odszkodowania, kiedy go nie wykupisz
> podziała mobilizująco na tych co nie płacą
Wątpię, skoro i teraz godzą się na to ryzyko.
>> ilość zebranych składek spadnie pewnie drastycznie,
> Nie koniecznie,
Koniecznie, to jest pewnik.
> sporo osób płaci bo chce mieć święty spokój i dalej będą płacić, ale TU
> zostaną zmuszone do wytężenia swojego wysiłku w celu przyciągnięcia
> klienta.
> W tej chwili działają w myśl zasady "gdzieś się muszą ubezpieczyć", mają w
> głębokim poważaniu klienta, który zmuszony jest do "dobrowolnego"
> ubezpieczenia.
Tyle że OC nie bardzo się opłaca, a w tej samej ustawie jest obowiązek jego
oferowania.
Gdyby zniknął, część towarzystw by się wycofała, a część podniosła składki
żeby nikt szkodowy sie nie zgłaszał.
>
>> dodatkowo nie będzie na rynku kasy z kar od nieubezpieczonych ale
>> złapanych na tym procederze.
> A to niby czemu?
Bo by ich nie było.
> Tak samo jak kary wpływają na konta UFG, tak samo będą wpływać na konta
> ubezpieczycieli
Nie będą, skoro OC nie będzie obowiązkowe, to nie będzie kary za
niespełnienie tego obowiązku.
Teraz są kary+regresy, a bez obowiązku byłyby tylko regresy.
>> Musi być drożej, nie ma bata, aż tyle składka na UFG nie kosztuje.
> Ściągalność będzie dokładnie na tym samym poziomie, jak obecnie w UFG.
Nic nie pisałem o ściągalności regresów.
>
>> Większość ubezpieczycieli musiałaby się reasekurować,
> Po to są TU - niech się wzajemnie asekurują. Jest tego na rynku coś około
> 30 - dadzą radę.
>
>> czyli tak czy tak składka podwójna.
> Tylko dlaczego miałaby w ogóle wzrosnąć?
Bo wzrosłyby odszkodowania wypłacane przez ubezpieczycieli, to chyba jasne?
>
>>> A Twój ubezpieczyciel zwróci się z regresem do sprawcy (obecna rola
>>> UFG).
>> Tyle że to nie jest jedyna rola UFG, a wręcz jest to rola marginalna i
>> wcale dużo nie kosztuje, bo likwidację i tak przeprowadza Twój
>> ubezpieczyciel z OC.
> OK. Tylko rolę UFG naprawdę może pełnić ubezpieczyciel.
Nie rozumiesz jaką rolę pełni UFG, więc doczytaj.
Ściąganie regresów i wypłata odszkodowań poszkodowanym przez ludzi którzy
nie mieli OC, to tylko część jego działalności.
Pilnowanie posiadania OC to druga część - obstawiam że ta wychodzi na duży
plus.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.14 19:20 Cavallino
- 03.02.14 19:36 Tomasz Stiller
- 03.02.14 19:38 Tomasz Stiller
- 03.02.14 19:39 Tomasz Stiller
- 03.02.14 19:40 Tomasz Stiller
- 03.02.14 19:41 Tomasz Stiller
- 03.02.14 19:43 Tomasz Stiller
- 03.02.14 19:47 Tomasz Stiller
- 03.02.14 19:53 RoMan Mandziejewicz
- 03.02.14 19:58 Tomasz Stiller
- 03.02.14 20:11 sqlwiel
- 03.02.14 20:16 WOJO
- 03.02.14 20:17 masti
- 03.02.14 20:18 WOJO
- 03.02.14 20:19 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=