-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
Date: Mon, 24 Nov 2014 23:01:54 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 19
Message-ID: <m509sk$nfe$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m506vr$ft3$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1416866516 24046 31.11.182.98 (24 Nov 2014 22:01:56
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Nov 2014 22:01:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
In-Reply-To: <m506vr$ft3$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550412
[ ukryj nagłówki ]On 2014-11-24 22:12, Axel wrote:
> Na kanwie ostatnich flejmów o rondach mam następny temat - naszło mnie
> dzisiaj przy powrocie z pracy: mam na mojej ulicy kilka progów
> zwalniających typu "wyspa", czyli nieprzeszkadzających autobusom. Mogę
> te progi pokonywać jadąc jedną np. lewymi kołami po płaskim, obok progu,
> ale wtedy prawe koła muszą pokonać pełną wysokość wyspy, albo
> symetrycznie i wtedy oba koła jednej osi wjeżdżają na próg, ale tylko do
> połowy wysokości. Który sposób mniej według was niszczy zawieszenie?
> Jakby ktoś nie wiedział, o jakich progach piszę:
> http://www.mmlodz.pl/photo/1346968/Progi+wyspowe+na+
jednej+z+sto%C5%82ecznych+ulic
>
>
> Owocnej dyskusji życzę :-)
Symetrycznie - mozna wtedy wcale nie zwalniac ;)
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.14 01:55 Adam
- 25.11.14 02:07 PiteR
- 25.11.14 09:02 spider
- 25.11.14 09:09 Czesław Wiśniak
- 25.11.14 11:01 Jankol
- 25.11.14 13:19 szerszen
- 25.11.14 15:10 elmer radi radisson
- 25.11.14 21:15 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 26.11.14 13:33 Axel
- 26.11.14 13:38 Axel
- 26.11.14 16:23 szerszen
- 26.11.14 18:20 spider
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-09-30 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Lead SAP PP Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-09-30 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-09-30 Zbrodzień Ziobro zatrzymany na płycie lotnika międzynarodowego bo PRZYLECIAŁ do RP3 zostać "nielegalne doprowadzony"
- 2025-09-30 Warszawa => Starszy Konsultant SAP - obszar PP <=
- 2025-09-29 (Nie)typowy problem z elektrykiem
- 2025-09-29 Awaria
- 2025-09-29 Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- 2025-09-29 Białystok => Programista Delphi <=
- 2025-09-29 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-09-29 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo