eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak opona "daje znaki" kierowcy?Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!v17g2000yqv.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
    Date: Tue, 28 Dec 2010 00:54:23 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <c...@v...googlegroups.com>
    References: <ifakih$cck$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1293526463 19797 127.0.0.1 (28 Dec 2010 08:54:23 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Dec 2010 08:54:23 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v17g2000yqv.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( .NET CLR 3.5.30729;
    .NET4.0E),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634082
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27 Gru, 19:06, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Jak hamować awaryjnie? Czemu Łowca twierdzi, że pulsacyjnie jest be? Jak się
    > nauczyć niepulsacyjnie? Jak rozpoznać, że opona informuje mnie, że kres jej
    > możliwości jest blisko?

    Kilka lat temu bylem na czyms takim jak "szkola jazdy suzuki", w
    wypadku hamowania awaryjnego (tzn. takiego, ze zdazy sie powiedziec
    tylko "o ku...";) ) radzili (i uczyli) zablokowac tyl (i trzymac
    zablokowany praktycznie do zatrzymania - zeby nie zaliczyc highsida
    odpusczajac przy zbyt duzej predkosci jesli moto jest pod katem do
    kierunku ruchu) + przod pulsacyjnie

    Robilismy testy typu sam tyl, sam przod i hamowanie dwoma bylo
    najskuteczniejsze

    Co do "teorii" to idae byla taka, zeby bylo to proste i automatyczne,
    dla amatora pulsacyjne hamowanie zapobiega zablokowaniu przodu w
    panice..., wiec w sumie to "pulsacyjne" to jedyny odruch jaki nalezy
    sobie wyrobic..., hamujac nie pulsacyjnie zatrzymamy sie minimalnie
    szybciej, ale jest znacznie wieksze ryzyko zablokowania kola i
    wywrotki, lub pelnego odpuszczenie hamulca i hamowania "od
    poczatku"...

    WS



    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: