-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <opd8es$vsp$1@node1.news.atman.pl>
<59ba2826$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<opdfau$7as$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <opdfau$7as$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Jak podłączyć taki silnik
Date: Thu, 14 Sep 2017 15:47:40 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 27
Message-ID: <59ba887f$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.164.210
X-Trace: 1505396863 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 83.30.164.210:52942
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:723592
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Agent0700" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:opdfau$7as$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2017-09-14 o 08:56, Robert Wańkowski pisze:
>>> Mam silnik
>> Masz silnik SZK-15 firmy Mikroma. Wiem o tym od 30s. :-)
>> https://www.youtube.com/watch?v=W_k4_OvysBI
>Acha, dzięki, widziałem gdzie podłączył napięcie, ale skąd mam
>wiedzieć czy dobrze?
>Jak podłączę źle to będzie działał ale może się spalić.
>Poza tym dlaczego tam są 4 przewody?
Z twoich zdjec niewiele wynika, gdzie te przewody podlaczone.
dwie cewki to 4 konce ... moze chcieli opcjonalnie polaczyc rownolegle
na 110V ?
Na filmie widac taki zolty kabel miedzy cewkami wchodzacy gdzies pod
rdzen .. a z drugiej strony go nie ma, wiec chyba tylko petelka :-)
Jesli dobrze zgaduje z tymi dwiema cewkami, to mozna zle polaczyc -
konce w jednej odwrotnie, pole sie znosi, silnik nie kreci, prad
plynie duzy, cewki dymia.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.17 16:57 Jacek Maciejewski
- 15.09.17 08:40 Agent0700
- 15.09.17 08:43 Agent0700
- 15.09.17 09:11 Jacek Maciejewski
- 15.09.17 10:30 Pcimol
- 15.09.17 11:22 Roman Rogóż
- 15.09.17 12:02 Jacek Maciejewski
- 15.09.17 12:09 Jacek Maciejewski
- 16.09.17 09:20 Pcimol
- 05.09.18 19:35 m...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=