-
Data: 2010-01-03 10:48:47
Temat: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Kuba (aka cita) wrote:
> Yans van Horn wydusił z siebie te słowy:
>
>> Doczytaj o jeździe sportowej FWD, konkretnie o poślizgu kontrolowanym
>> i zwróć uwagę czy wspominają tam o ręcznym...
>> zwłaszcza tym prymitywnym z fabrycznych samochodów.
>
> a Ty doczytaj o dryftingu i zwróć uwage czy nie wspominają tam o ręcznym..
Drifting:
"Beginner techniques
These techniques do not use weight transition, so are typically the
first thing the novice drifter learns.[9] However they are still used by
the most experienced drifters, and require skill to execute properly.
These techniques aim to induce a loss of traction on the rear wheels,
either by locking the wheels (hand brake drift) or using enough power
from the engine to break the traction force (power-oversteer and clutch
kick)."
Zwracam uwagę na "Beginner techniques" ;-)
Ja natomiast piszę o:
"Weight transition techniques
These techniques employ a further concept of weight transition. When a
vehicle has the load towards the front, the back wheels have less grip
than the front, causing an oversteer condition that can initiate a
drift. Weight transition in a side to side manner will also upset the
grip level of the car and if done appropriately will result in over
steer, Experienced drivers will often incorporate other drift techniques
with this method depending on their desired result."
Pomijając jednak drifting - miałem na myśli oczywiście jazdę na cza
(rajdy, jazda na torze :-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.10 16:12 Kuba \(aka cita\)
- 03.01.10 18:33 Yans van Horn
- 03.01.10 19:30 Kuba \(aka cita\)
- 03.01.10 21:03 Ludvigus
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei