  • Data: 2020-08-31 13:47:21
    Temat: Re: Jak preparuja wieksza pojemnosc pamieci flash?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    THX, wersja portable ze strony polskiej nie pyszczy pod Win 10.
    Niestety ChipGenius odmiennie niż Windows 10 widzi mój czytnik (Kingston MobileLite
    G4 na układzie Realteka) wpięty w port USB, a
    nie kartę microSD w czytniku:

    Device Type: Mass Storage Device
    Protocal Version: USB 2.10 <- Hint: This device can run faster when plugged to a
    USB3.0 port
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 500mA
    USB Device ID: VID = 0BDA PID = 0326
    Serial Number: 201404081410
    Device Vendor: Realtek
    Device Name: USB3.0 Card Reader
    Device Revision: 1124
    Manufacturer: Generic-
    Product Model: USB3.0 CRW -SD
    Product Revision: 1.00
    Controller Part-Number: Unknown

    Gdy microSD wkładam w adapter SD i wtedy do gniazda SD w lapku, podobnie Win widzi
    adapter a nie kartę.
    BTW zawsze myślałem, że adaptery kart są "przezroczyste" :-o
    A może się mylę i adaptery SD są całkowicie bierne?
    Zresztą ChipGenius i tak nie widzi kart w lapka gnieździe na pamięci flash, a jedynie
    widzi te wpięte w USB.

    A telefonem z Androidem jakoś takiej oszukanej karty nie można reaktywować?

    -----