  • Data: 2019-10-15 15:33:05
    Temat: Re: Jak sie robi komputery
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-14 o 18:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > I ten spozywczy byl wystarczajaco czysty ?
    Tak.

    > Izopropylowy ... krajowy przemysl to robil ?
    Nie widziałem, tylko etylowy żeśmy używali.

    > Bo skażać mozna roznymi substancjami, np metanolem.
    > I juz nie bedzie osadu, o ile oba czyste.
    Nie, wybierali takie najmniej szkodliwe, metanolem to już nawet
    denaturatu nie skażają.

    > Ale takich eksperymentow chyba nie robili ... szkoda obywateli :-)
    Jak czytałem to w stanach tak robili z spiyrytusem do czyszczenia, coś
    podobno 10000 obywateli musiało zejść z tego padołu żeby przestali dawać
    taki skażalnik.

    --
    Janusz