  • Data: 2011-05-11 16:06:32
    Temat: Re: Jak się wywracać?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-11 16:58, Marcin N pisze:
    > Czytam sobie wątek o rękawicach i dotarło do mnie, że pojęcia nie mam,
    > jak bezpiecznie upaść w ślizgu.

    W dol, zawsze w dol. Bo jak polecisz do gory to kyrjeelejson!

    > Powiedzmy że ucieka mi jedno koło i skończy się to ślizgiem. Jak
    > teoretycznie powinien wyglądać bezpieczny upadek tego typu?

    Na spokojnie wyciagasz papierosa, uchylasz przylbice (tu dokladnie widac
    przewage szczekowca - czaszka ciagle jest chroniona!). Przypalasz.
    Zaciagasz sie gleboko (dla uspokojenia) i podejmujesz decyzje czy upadac
    na lewa czy na prawa strone. O wyborze powinno decydowac wiele
    czynnikow, ale jednym z istotniejszych jest to po ktorej stronie bedzie
    Ci wygodniej podsunac sobie Jaska (takiego z pierzem, nie Kildzona bo
    przeciez nie ma tyle KillJohnow zeby starczylo na kazdego motonite).
    Jak juz zdecydujesz to podkladasz jasia i relaksujac sie czekasz na
    zakonczenie slizgu.

    > Wiecie?

    Jasne!

    > Opowiadajcie.