  • 1. Data: 2022-01-19 00:04:29
    Temat: Re: Jak sprawdzić jaki dysk w kieszeni
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    > OK, CrystalDiskInfo sobie poradził. Nawet SMART czyta :)

    To jakaś wypasiona kieszeń? Jakiś symbol i czemu tak drogo? :)
    Większość prostych kieszeni, przejściówek z SATA, ATA na USB ma problem aby
    wspomniany CrystalDiskInfo miał w ogóle szanse odczytać te dane.
    Nieraz już się wkurzałem, że CrystalDiskInfo przez przejściówkę nie widzi
    danych o dysku, a dysk gdy zapięty prosto na SATA, ATA to już gadał z
    Crystalem bez problemu.
    Chińskie przejściówki z ATA na SATA to już w ogóle kaplica, gdy do już
    pracujących 2 SATA dysków wpiętych do SATA na płycie próbujemy dołączyć na
    kolejny kanał SATA dysk ATA przez przejściówkę to system ma problem z
    wystartowaniem, mimo że to tylko dysk-magazyn a nie systemowy. Coś się nie
    lubi płyta z tymi chińskim przejściówkami.

  • 2. Data: 2022-01-19 10:40:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 19 Jan 2022 00:04:29 +0100, w <4IHFJ.222662$Gbad.161202@usenetxs.com>,
    "jedrek" <w...@...on> napisał(-a):

    > To jakaś wypasiona kieszeń? Jakiś symbol i czemu tak drogo? :)

    Zwykły Natec USB 2.0.
    https://www.ceneo.pl/14270515
    Nawiasem polecam, w porówaniu z Gembirdem to przepaść jakościowa.

  • 3. Data: 2022-01-19 10:44:43

    Ale żeby nie było, że to jakieś cudo -- jak podłączysz padnięty dysk to i tak
    działa słabo przegrywanie takich danych (potrafi zawiesić się na BS) i trzeba
    bezpośrednio pod SATA.