  • 1. Data: 2022-01-19 12:30:50
    Temat: No dobra, to gdzie kupić 6500XT?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Miała być dzisiaj premiera. Z ciekawości zerkam po sklepach i w PL nie
    widzę. A byłem ciekaw, ile tym razem jest przebitki magazynierów
    względem tych $200...

  • 2. Data: 2022-01-19 16:57:30
    Temat: Re: No dobra, to gdzie kupić 6500XT?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-19 o 12:30, heby pisze:

    > Miała być dzisiaj premiera. Z ciekawości zerkam po sklepach i w PL nie
    > widzę. A byłem ciekaw, ile tym razem jest przebitki magazynierów
    > względem tych $200...

    https://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-rade
    on-rx-6500-xt-gaming-oc-4gb-gddr6-gv-r65xtgaming-oc-
    4gd-9681339/

    Jeszcze trzy sztuki. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-01-19 17:18:00
    Od: ptoki <s...@g...com>

    środa, 19 stycznia 2022 o 09:59:44 UTC-6 RadoslawF napisał(a):
    > https://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-rade
    on-rx-6500-xt-gaming-oc-4gb-gddr6-gv-r65xtgaming-oc-
    4gd-9681339/

    > Jeszcze trzy sztuki. :-)

    4gb ram za 1700pln?
    Ouch. imho nie warto.

  • 4. Data: 2022-01-19 18:02:06
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-19 o 17:18, ptoki pisze:

    on-rx-6500-xt-gaming-oc-4gb-gddr6-gv-r65xtgaming-oc-
    4gd-9681339/

    > 4gb ram za 1700pln?
    > Ouch. imho nie warto.

    Ceny są takie że żadnej nie warto, chyba że do celów "górniczych".
    I sporo ludzi się do tego stosuje, kupują nowe kompy i przekładają
    tam karty graficzne ze starych. Licząc że za kilka miesięcy rynek się
    unormuje i wtedy dokupią grafiki po normalnych cenach.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2022-01-19 18:35:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/01/2022 16:57, RadoslawF wrote:
    > https://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-rade
    on-rx-6500-xt-gaming-oc-4gb-gddr6-gv-r65xtgaming-oc-
    4gd-9681339/
    > Jeszcze trzy sztuki. :-)

    To kto (i dlaczego) zarobił 800zł marży? Morele "kupiły" tą kartę za
    800zł i dodały drugie tyle? Ciekaw jestem komu ten żałosny hardware
    nabija kieszeń.

  • 6. Data: 2022-01-19 18:51:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/01/2022 18:02, RadoslawF wrote:
    > Ceny są takie że żadnej nie warto, chyba że do celów "górniczych".

    Akurat ta sie do tych celów nie nadaje. W sumie, nie wiadomo do czego
    się nadaje. Do grania też nie bardzo.

  • 7. Data: 2022-01-19 20:36:10
    Od: ptoki <s...@g...com>

    środa, 19 stycznia 2022 o 11:52:01 UTC-6 heby napisał(a):
    > Akurat ta sie do tych celów nie nadaje. W sumie, nie wiadomo do czego
    > się nadaje. Do grania też nie bardzo.

    Ta, widzialem jakies zajawki na kanale nexus gamer (australijczycy tacy niebiescy) i
    tam bylo ze w sumie ni pies ni wydra, gorsze od 6 letnich rx580ek...
    Kiepski rynek. Lepiej ssdki i ram teraz kupowac.

  • 8. Data: 2022-01-19 21:18:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-19 o 18:51, heby pisze:

    > Akurat ta sie do tych celów nie nadaje. W sumie, nie wiadomo do czego
    > się nadaje. Do grania też nie bardzo.

    Karta zrobiona do wyciągania kasy od dzieciaków i niebogatych miłośników
    grania.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2022-01-19 21:20:38
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 19.01.2022 18:02, RadoslawF wrote:

    > tam karty graficzne ze starych. Licząc że za kilka miesięcy rynek się
    > unormuje i wtedy dokupią grafiki po normalnych cenach.

    Chyba raczej lat. ;)

  • 10. Data: 2022-01-20 08:09:01
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-19 o 21:20, Atlantis pisze:

    > Chyba raczej lat. ;)

    Optymiści liczą że za kilka miesięcy. Realiści zwani przez
    niektórych pesymistami liczą tak jak ty.
    A niektórzy twierdzą że jeśli nikt nie zakaże kopania lub
    nie powstaną do tego specjalizowane koparki to nigdy.