-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-03.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
<hokmyb32yhay$.12ti9g1xnpt03$.dlg@40tude.net>
<lf1loa$1t0$1@node1.news.atman.pl>
<5314640b$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<lf1poo$6dr$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lf1poo$6dr$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Date: Mon, 3 Mar 2014 13:04:06 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 33
Message-ID: <53146fb7$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.180.199
X-Trace: 1393848247 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2246 83.26.180.199:61458
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525955
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2014-03-03 12:14, J.F pisze:
>>>> Mnie sie udalo zagotowac wode jadac ok 40km/h z wiatrem.
>>>> wiatr mial podobna predkosc, wiec w efekcie jakby nie chlodzil.
>>> Ciekawe, u mnie nawet jak stoję, chłodzenie działa i zagotować się
>>> nic nie chce. No, ale ja mam sprawne samochody:P
>> Na postoju nie, ale pojedz 40 km/h, gdzie gaz jednak wiekszy,
>> ciagnac za
>> soba 500m liny (niezbyt duze obciazenie), i koniecznie rowno z
>> wiatrem.
>Tak szczerze to nie widzę podstaw by miało to być jakieś zagrożenie.
Ja tez nie widzialem, ale tak po prostu wyszlo.
>Już przeczytałem, że robiłeś to starą dacią, która miała wentylator
>na
>stałe. Nawet nie wiem czym tam było sprzęgło wentylatora, czy było to
>zrobione zupełnie na sztywno.
Na sztywno.
>> W druga strone, z 60kG sily hamujacej na haku, nawet wolniej, ale
>> pod
>> wiatr, problemow nie bylo.
>Najwyraźniej homologacja była tylko na jazdę pod wiatr.
Miliony tych pojazdow jezdzily i po Francji (to jest Renault 12) i po
Turcji i problemow nie bylo.
Ja tez jezdzilem szybko, wolno, pod gore i nie bylo problemow.
A jednak na polu zawiodly ... ale to przeciez samochod, nie traktor.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 13:22 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:32 J.F
- 03.03.14 13:40 Artur Maśląg
- 03.03.14 14:09 J.F
- 03.03.14 14:53 Adam Wysocki
- 03.03.14 14:57 AZ
- 03.03.14 15:13 J.F
- 03.03.14 15:28 Adam Wysocki
- 03.03.14 15:51 AZ
- 03.03.14 15:54 J.F
- 03.03.14 22:42 Tomasz Pyra
- 04.03.14 00:00 Budzik
- 04.03.14 06:01 Marek Dyjor
- 04.03.14 10:19 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-10-01 Citek i "wymagane działanie"
- 2025-10-01 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-10-01 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-10-01 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-10-01 Gdańsk => Starszy programista oprogramowania C++ <=
- 2025-10-01 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-10-01 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-10-01 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-10-01 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-10-01 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-10-01 Ciekawa mapka z BTS-ami
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-09-30 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Lead SAP PP Consultant <=