  • Data: 2014-07-04 14:46:24
    Temat: Re: Jak to jest z radarami?
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > Se wyciąłeś mój fragment o korku w szczerym polu :> Niewygodny? Nie
    > odpierdalaj wiochy.

    Słuchaj chłopaku, bo widzę że jak dziecku Ci trzeba wytłumaczyć, co Ci po tym
    omijaniu korku, znaniu sytuacji drogowej itd, jak nawigacja chce Ciebie prowadzić
    nieistniejącymi drogami bo jest najzwyczajniej w świecie nieaktualna.

    Kumasz już czy nie i mam ci to rozrysować i na przykładach podać?

    --
    pozdrawiam
    szerszen