-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!new
s.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Date: Mon, 12 Apr 2010 18:26:47 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <hpviff$ovg$1@inews.gazeta.pl>
References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ceti.pl>
<5...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 195.117.116.40
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1271090479 25584 195.117.116.40 (12 Apr 2010 16:41:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 16:41:19 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: konsultant.ery
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991908
[ ukryj nagłówki ]> No i niestety często występuje natarczywośc operatorów, zwłaszcaa
> dzwoniących z jakąś "super" ofertą. Ja mam prosta odpowiedź: "Nie
> dziękuję". Niestety duża część chce ciągnąć rozmowę pytając czemu nie,
> a może jednak. Rozumiem że wyniki sprzedaży itp. ale jak ktoś mówi
> "nie" to trezb ato zrozumieć.
bo szkolenie i procedura mówi że trzeba zbadać opinię klienta i zbijać jego
obiekcje a nie sie podawać od razu bo klient powiedział że nie; nawet mi się
nie chce pisać dalej o różnych socjo- i psychotrikach bo mi sie na wymioty
zbiera na myśl o tym; kierownik potrafi stanąć nad konsultantem i powiedzieć
po 5-minutowej próbie sprzedaży - jak tak się będziesz poddawał szybko to
nigdy limitu nie wyrobisz
generalnie telemarketerom pierze się mózgi żeby działali jak maszynki; jeden
to zleje ale drugi jest kretynem albo ma złotówki w oczach i zrobi wszystko
aby spełnić cele firmy
ale masz racje z tą natarczywością znam typów od siebie, którzy dzwonią z
aneksem a tam ktoś mówi że właściciel zmarł tydzień temu - "a to wyśle Pani
umowę cesji i umówimy się na ponowny kontakt ws. oferty jak już będzie Pani
właścicielką"; znam też takich co potrafią przez 20 minut wałkować klienta
po kolei każdą usługą jaka im przyjdzie do głowy jak już nie dali rady z tą
obowiązkową
--
Pracownik Hotline Era
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.10 16:54 ztomasz
- 14.04.10 08:11 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 14.04.10 08:55 qwerty
- 14.04.10 10:18 Konsultant z Ery
Najnowsze wątki z tej grupy
- Awaria VM?
- Fałszywe alerty
- DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
- Tapeta w Xiaomi
- 112
- Internet w Azji
- Się mi gówno przykleiło
- Tani darmowy manager plików
- Będzie Android z obsługą monitorów. Ciekawe bo to już było i się nazywało MHL
- Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
- Jak włączyć dźwięk startu Asystenta?
- MMSy
- hot spot traci connected device
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
Najnowsze wątki
- 2025-07-20 Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- 2025-07-20 Tani zakup z ali?
- 2025-07-19 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-07-19 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-07-19 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-19 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-07-19 Warszawa => Specjalista wsparcia IT - analiza techniczna sprzętu IT <
- 2025-07-19 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-07-19 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-19 Skazany za zabójstwo a ofiara żyje
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=