  • Data: 2020-03-06 15:57:09
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d140ca95-2899-4701-9fed-439142ff4862@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 6 marca 2020 00:32:43 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Ja Ciebie rozumiem. Tylko mnie ciekawi skąd to małe
    >prawdopodobieństwo wyliczyłeś.

    Na razie to nie bardzo jest sie od kogo zarazic, bo w Polsce niemal
    nie ma, a przyjezdnych jest umiarkowana ilosc.
    A poza tym widzisz - caly szum medialny i na razie tylko jednej
    wykryty nosiciel.

    Ale z kazdym tygodniem zagrozenie bedzie rosnac.

    P.S. Wlasnie mam info z Izraela, wracajacym z zagranicy wladza kaze
    dwa tygodnie w domu siedziec.

    J.