  • Data: 2020-03-12 14:36:23
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1146746c-e005-4143-8b28-1a1e734aff76@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 12 marca 2020 02:05:02 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Najpierw napierdalają, a czy potem straszą to nie wiem.

    Najpierw straszą tymi kamerami.

    >Twierdzą że system rozpoznaje poprawnie 95% twarzy w maskach.

    I tym byc moze tez straszą.

    >Nawet w Chinach nie ma tyle policji żeby całe miasto upilnować.

    No to bezrobotnych do ORMO wciagnac.

    wane-przejscia-spawane-drzwi-jak-chiny-walcza-z-koro
    nawirusem/

    >Ja bym nie fikał.

    Tamten sie dofikal, ale ma swoje dni, moze sie odgryzc :-)

    >A wierzy się?

    Raczej tak.

    >Rozprzestrzenianie każdej epidemii ma naturalne granice. Taka gra
    >była na telefony, teraz ją wycofali, bo politycznie niepoprawna :-)

    >W Korei przy autostradach są miejsca na postój gdzie można coś zjeść,
    >zatankować itd.
    > W tych miejscach poblokowali autostrady, wszystkie samochody kierują
    > na parking, tam samochody powoli się toczą na wielu pasach.
    >Każdy musi się zatrzymać, robi się wymaz z ust każdemu podróżującemu,
    >zapisuje się dane, pakuje do oznakowanego pudełeczka, wysyła do labu.

    A to jakos nie maja 10 minutowego testu :-)

    >Potem ci co wyszli pozytywnie mają wizytę służb, tam badają
    >wszystkich kogo zastali, dezynfekują pomieszczenia, pytają gdzie
    >gościu był ostatnio i z kim się widział. Można?

    Mozna ... czy dzialania pozorowane ?
    Wykryjesz, zadzialasz ... tylko zanim on w taka bramke wpadnie, to
    zarazi rodzine, sasiadow, kolegow z pracy,
    dzieci zaraza kolegow w szkole ...

    >Podobno Facebook wie więcej o większości ludzi niż oni sami o sobie.
    >W sensie że potrafi przewidzieć ich reakcje na coś tam. Socjologia
    >już dawno przestała być 'soft science'. teraz to już 'hard science'.
    >Nauka ścisła.

    No nie wiem czy taka scisla, ale chcesz statystycznie-socjologicznie
    typowac, czy na podstawie danych z FB?

    Tak powiedzmy na podstawie danych z Urzedu Skarbowego, bo jak
    odpowiednio zarabiaja, to pewnie byli we Wloszech na nartach.
    A jak na emeryturze sredniej, to w Watykanie ..

    J.