    Subject: Re: Jak zabezpieczyć połączenie z Internetem przez modem?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Sofija <S...@d...com.pl>
    Date: Sun, 19 Jul 2020 12:03:56 +0200

    W dniu 19.07.2020 o 11:54, Uncle Pete pisze:

    > Chyba czegoś nie rozumiem. Zobaczyłem opis tego modemu i nie znalazłem
    > w nim funkcji wi-fi, więc on zapewnia dostęp do internetu tylko w tym
    > komputerze, do którego jest podłączony. Sąsiedzi nie widzą tego
    > połączenia na liście sieci i nie mają żadnej możliwości podpięcia się.
    > Chyba że masz go podpięty pod router z wi-fi.

    Modem nie jest podpięty do routera z Wi-Fi. Tkwi w porcie USB laptopa i
    tyle.
    Jeśli jest tak, jak piszecie, czyli że nie ma niebezpieczeństwa, to po
    co jest ten pokazujący się komunikat, że nie jest zabezpieczone?
    Przy okazji, czy możesz podać adres opisu tego modemu? Może będzie
    lepszy niż ten posiadany przeze mnie:
    https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/alcatel/linkkey-
    ik40v/instrukcja

    Pozdrawiam