  • Data: 2009-03-05 18:42:12
    Temat: Re: Jak zainstalowac system na netbooku?
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <t...@g...pl> wrote in message
    news:gooqml$dgl$1@news.interia.pl...
    > jasne, tylko ze windows kosztuje 369zł.

    Jak juz ktos napisal, roznica w cenie komputera z Linuksem i Windowsem jest
    znikoma. Ale jesli dla kogos to problem to wybierze Linuksa, jego sprawa.

    > komputerka gry mamy z głowy, instalacja wykonana, a brak potrzeby
    > stosowania antywirusa i firewalla napewno usprawni prace systemu. Kolejny
    > problem to oprogramowanie potrzebne windowsowi do życia i

    Gry? Za malo bierzesz pod uwage. Dla mnie powyzsze to nie problem. Moje
    powody dlaczego mam Windowsa:

    - sporo pisze w VBA (nie, nie jestem programista) i nawet na netbooku moge
    sprawdzic dzialanie kodu np. w Excelu. Prosta sprawa - zapisuje plik z
    komputera w pracy, sprawdzam na domowym.

    -moja firma zapewnia zdalny dostep tylko dla systemow Windowsa.

    - jesli mam problem z jakims urzadzeniem czy oprogramowaniem, dzwonie do
    serwisu i w 99% beda mi stanie pomoc przez telefon. Czy poradza sobie z
    Linuksem? Moze...

    - cenie swoj czas i nie bede szukal aktualnch sterownikow czy oprogramowania
    np. do pulsometru czy GPS dla linuksa. Znajdz dobry program w stylu Garmin
    Training Center na linuksa. Moze znajdziesz, ale ile czasu na to poswiecisz?
    I dotyczy to chyba wszystkich zewnetrzynych urzadzen.

    - moge przeniesc swoja poczte pomiedzy praca a domem w archiwum .pst.

    -niczego mi nie brakuje w Windowsie zebym byl w stanie poswiecic czas na
    nauke nowego systemu. Dla mnie system operacyjny to takie narzedzie jak
    oprogramowanie do pralki. Pewnie mozna 3 nacisniecia guzika zastapic jednym
    ale dla mnie to calkowicie bez znaczenia.

    > miejsce na nie - ktoś pytał czy mozna rozszerzyć dysk. W linuksie na 90%
    > jest open office ( 150mb) firefox, thunderbird, i cotam jeszcze trzeba-nie
    > trzeba tego wgrywać przez CD którego niema ani ciagnąć z netu.

    Open Office nie jest w 100% kompatybilny z MO wiec w moim przypadku zupelnie
    odpada. Nie bede np. przpisywal kodu tylko dlatego ze mam ochote
    sprawdzic jego dzialanie Accessowego makra VBA na netbooku.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: