  • Data: 2018-08-11 02:37:10
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > I to jest chyba najbardziej prawidłowa diagnoza.
    > A co do cęgów pomiarowych, to mogę Ci Queequeg wysłać takie w koszcie
    > wysyłki. Same cęgi, podłącza się do nich miernik, acz nawet nie wiem jak
    > (pewnie mierzy się napięcie?)

    Problem już rozwiązałem (przynajmniej elektryczny, bo prawny dopiero się
    zacznie) ale cęgi się przydadzą tak czy inaczej, więc jeśli nadal aktualne
    to chętnie. Niekoniecznie za samą wysyłkę, z kasą nie jest u mnie tak źle
    :) Ile byś za nie chciał, żebyś nie czuł się pokrzywdzony?

    > inna sprawa: policz ile dokładasz, i może jednak te puszki rozdzielające
    > rozsupłać, i dać tam porządne wyposażenie "puszkowe"? Wszak to i pożar
    > mogą takie kłębowiska wywołać!

    Tylko z tym jest jeden problem. Jak zacznę grzebać, to automatycznie biorę
    na siebie odpowiedzialność za wszystko, co się może ewentualnie stać...

    Jakby to było moje mieszkanie, to oczywiście instalację zrobiłbym tak, jak
    powinna być zrobiona.