  • Data: 2018-08-11 22:03:53
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ten bialy to idzie w znane ci miejsce ?

    Tak, dorobiłem go ja (wersja prawdziwa) lub elektryk (wersja oficjalna) do
    routera w pawlaczu.

    > Nie, z autotransformatorem :-)

    Lepiej jednak strzelić z działa prawnego ;)

    > Ale on moze byc nieswiadomy. Choc jak piszesz o okolicy ..

    Może jest, może nie jest. Póki co jednak odłączyłem. Rano sprawdziłem (na
    chwilę podłączyłem) i prąd był taki sam (od razu skoczył do 1.61A).

    > Albo po kuciu scian sie zorientujesz gdzie prad plynal :-)

    To ewidentnie kolejny etap :)

    > Bardziej z ciekawosci - nadal nie bedziesz wiedzial gdzie plynie.

    No tak. Trochę się zdezaktualizowało, bo już wiem więcej (choć nadal nie
    wiem, gdzie ten kabel idzie, on gdzieś ginie a na klatce już nie mogę go
    zlokalizować).

    > 360W to sporo.
    > A sprawdzales, czy licznik dobrze wyskalowany ?
    > Podlacz na innym obwodzie tylko jedna zarowke ...

    Wiesz, jeśli po włączeniu bezpiecznika, za którym nic nie jest podpięte,
    licznik nagle zaczyna mierzyć, to na pewno coś jest na rzeczy :)

    > Jak to jakis silnik czy transformator, to zadymi :-)

    I jeszcze płacić złodziejowi będę musiał :) lub sąsiadowi, który o niczym
    nie wie.

    Przy rozłączaniu tego pojawia się mała, niebieska iskra, wygląda to jakby
    była tam jakaś niewielka indukcyjność.

    > 360W w uplywie ?

    Fakt... to by pożar był.

    > Dzwonisz, zglaszasz, moze przyjda. To w koncu ich licznik zle liczy
    > :-) Ale pewnie stwierdza, ze instaalacja w mieszkaniu juz ich nie
    > interesuje.

    Dzwoniłem do właścicielki. Twierdzą, że ich interesuje, ale jak wszystko
    jest OK, to 105 zł za nieuzasadnioną wizytę. Umówiła ich na poniedziałek
    na wieczór, zobaczymy...