  • Data: 2021-08-21 00:11:24
    Temat: Re: Jak zrobić test za pomocą PractRand?
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, August 20, 2021 at 11:56:42 PM UTC+2, o...@g...com wrote:
    > Jeśli zrobiłem wszystko dobrze, to mam debug error - "abort() has been called".
    Próbowałem opcji z plikiem .data.

    Nie ma w pliku jakiś innych znaków niż 0 i 1? Nie ma np. znaku końca linii?

    U siebie zmniejszyłem bufor do jednego bajtu:
    #define SIZE_OUT (1<<0)

    I uruchomiłem taką komendę:
    echo '01010101111111110000000010101001' | ./01ToBin

    Nic się nie wywaliło, wyrzuciło na ekran krzaczki - zgodnie z oczekiwaniami.