    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki Procesor
    Date: Sun, 11 Oct 2020 01:07:35 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 10 Oct 2020 23:17:05 +0100
    doszła do mnie wiadomość <rltbt2$j8t$1$pioruns@news.chmurka.net>
    od pioruns <w...@w...com> :

    >Wbiłem, sorry ale ta śmieszna stronka nawet nie ma https:// a więc nie
    >da się pobrać bez narażania się na atak MITM. Program ponadto nie jest
    >open source tylko licencjonowany dla Pana Alexandra J. Yee. To już wolę
    >program od sprawdzonego dostawcy, przez https, albo chociaż z kodem
    >źródłowym.
    >Jak się wywala CPU to może wina śmiesznego programiku a nie procesora.
    >Jak sam autor mówi:
    >"y-cruncher - A Multi-Threaded Pi-Program
    >From a high-school project that went a little too far..."

> [...]

    Nie wywala się na moim procu, kiedy tego proca nie podkręcę, to znane podkręcaczom
    zachowanie procesorów zarówno Intela jak i AMD, można powiedzieć, że to ostateczny
    test
    dla podkręcaczy(ale nie obowiązkowy). Prawdopodobnie jakieś napięcia zasilania
    procesora
    są zbyt niskie, ale może się też okazać, że do stabilnej pracy potrzeba będzie
    napięcia
    które może szybko zdegradować CPU, a to grozi tym, że CPU przestanie pracować dobrze
    nawet na zalecanych przez producenta napięciach.
    Nie ma się czego obawiać, zawsze możesz go zassać z innego miejsca(lub olać sprawę,
    nic
    na tym nie stracisz).