  • Data: 2021-12-25 23:20:56
    Temat: Re: Jaki SIM do nawi?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.12.2021 o 22:47, Marek G pisze:

    > Orange Free Na Kartę - starter 5 zł,
    > 5* doładowanie po 5 zł z konta Mój Orange.
    > Operacja do końca roku da 62.5 GB, po 1.01 25GN mniej.
    > Na koncie MO przedłuż ważność internetu na rok za 29 zł.
    > 15 minut roboty, 30 zł wydane i zapominasz na rok.

    Osobiście używam Aero2 i jest tylko jeden problem z ilością pakietów, bo
    można kupić max 5 co daje pół roku ale jeśli weźmiesz subskrypcję to
    zapominasz na zawsze, bo się samo ściąga :) i nic dalej nie robisz.

    Nie przegapisz terminu, ważność konta obecnie nieograniczona :]

    Inną sprawą jest, że jeśli masz możliwość wpisania captcha w nawigacji
    to nic nie płacisz, jedynie co godzinę wpisujesz kod. W zależności od
    typu nawigacji jest możliwość dogrania apki, która o tym przypomni.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>