  • 1. Data: 2021-12-17 11:45:54
    Temat: Jaki SIM do nawi?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chciałbym stary fon zostawiać w aucie jako nawi (google maps + traffic), jaka karta
    SIM (który operator) obecnie najlepiej wychodzi
    jeśli chodzi o niski koszt i dobry zasięg w Polsce?

  • 2. Data: 2021-12-17 12:09:36
    Temat: Re: Jaki SIM do nawi?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.12.2021 o 11:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Chciałbym stary fon zostawiać w aucie jako nawi (google maps + traffic),
    > jaka karta SIM (który operator) obecnie najlepiej wychodzi jeśli chodzi
    > o niski koszt i dobry zasięg w Polsce?

    Aero2+pakiet 5zł/mies.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2021-12-17 12:13:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.12.2021 o 11:45, ąćęłńóśźż pisze:

    Jeśli masz zamiar złośliwie odpowiedzieć mi na moją uczynna pomoc,
    odpisując NAD cytowanym tekstem, nawet podziękowanie, to jebnij się w
    łeb i nie odpisuj. Nie odpowiem :] Też będę tak samo złośliwy.

    Możesz zamieścić filmik z jebnięcia się w łeb na YT i zamieścić do niego
    link, chętnie to obejrzę :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 4. Data: 2021-12-18 16:43:46
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Chciałbym stary fon zostawiać w aucie jako nawi (google maps + traffic),
    > jaka karta SIM (który operator) obecnie najlepiej wychodzi jeśli chodzi
    > o niski koszt i dobry zasięg w Polsce?

    Ja używam P4 RedBull Mobile w planie taryfowym SieMa PL. 3 zł/m-c za 1
    GB i się kumuluje (oczywiście nie pakiety cykliczne). Do nawigacji w
    zupełności wystarcza, ale nie za dużo jeżdżę.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2021-12-19 15:08:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ilość danych przy nawi jest minimalna, to nie lapek do oglądania filmów, natomiast
    istotne aby jak najrzadziej opłacać abo czy inne
    przedłużenie konta, a przede wszystkim żeby SIM korzystał z jak największej liczby
    nadajników (tu chyba P4 wygrywa? z kolei z Aero2
    były kłopoty w trasie np. na Mazury).

    -----

  • 6. Data: 2021-12-19 16:55:23
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > konta, a przede wszystkim żeby SIM korzystał z jak największej liczby
    > nadajników (tu chyba P4 wygrywa? z kolei z Aero2 były kłopoty w trasie

    Tu, niestety, musisz pamiętać o zakupie kolejnego pakietu w dniu upływu
    ważności starego (po 30 dniach), jeżeli chcesz, by bajty się
    skumulowały. A jeśli ci nie zależy, to po doładowaniu za >=5 PLN konto
    jest ważne rok. Nie wiem, jak jest za granicą, obawiam się, że może nie
    działać, bo ten plan jest dedykowany dla kraju.

    Najczęściej jeżdżę z okolic Wałbrzycha w okolice Siemiatycz i nigdzie po
    drodze nie było problemów.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2021-12-19 18:15:30
    Od: djdjd <s...@d...pl>

    W dniu 2021-12-19 o 15:08, ąćęłńóśźż pisze:

    > konta, a przede wszystkim żeby SIM korzystał z jak największej liczby
    > nadajników (tu chyba P4 wygrywa?

    Roaming krajowy w Play to już przeszłość. Za niedługo ma być zupełnie
    wyłączony ,obecnie w mojej lokalizacji całkowicie już nie działa
    transmisja danych na obcych nadajnikach.

  • 8. Data: 2021-12-20 11:56:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Dec 2021 16:55:23 +0100, Grzexs napisał(a):

> [...]
    > działać, bo ten plan jest dedykowany dla kraju.
    >
    > Najczęściej jeżdżę z okolic Wałbrzycha w okolice Siemiatycz i nigdzie po

    Kilkanaście lat temu było można kupić karty do teletransmisji.
    Kupowało się na pięć lat, a kosztowało tyle, co jeden średni miesięczny
    abonament.

    Nie ma już takich możliwości?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2021-12-25 14:10:16
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

> [...]
    > Chciałbym stary fon zostawiać w aucie jako nawi (google maps + traffic),
    > jaka karta SIM (który operator) obecnie najlepiej wychodzi jeśli chodzi

    Przy okazji nawigacji, czy jakikolwiek smartfon daje radę synchronizować
    swój zegar, z danymi z satelit? Czy tylko z siecią komórkową?

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 10. Data: 2021-12-25 14:11:02
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 19.12.2021 o 18:15, djdjd pisze:

    > Roaming krajowy w Play to już przeszłość. Za niedługo ma być zupełnie
    > wyłączony ,obecnie w mojej lokalizacji całkowicie już nie działa
    > transmisja danych na obcych nadajnikach.

    W roamingu w Orange jeszcze działa transmisja danych. Pytanie jak długo.