eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki klej, uszczelniacz › Re: Jaki klej, uszczelniacz
  • Data: 2010-05-27 21:27:19
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
    do lotu (przegląd).
    z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było przewiercić
    również śruby, a zgrać otwór w śrubie
    i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.Śruby są fabryczne, a z
    tym klejem to chcę dodatkowo.
    Sugestia OK. tylko gdzie nabyć taki śruby,nakrętki o różnej
    rozszerzalności, pewnie jak zapytam w sklepie
    to zobaczę wytrzeszcz oczu :)
    ----------------------

    no tak, zapomniałem że lotnictwo ma inne wymagania ukierunkowane ze wzg. na
    bezpieczeństwo,
    szpilki i nakrętki kolektora idzie zapewne u mechaników dobrać na wymiar,
    typu M8x40, do tego nakrętki, tylko że trzeba by to otworować,
    myślę że mechanicy robiący różne marki aut będą w stanie to dobrać lub ew.
    tłumikarze,
    na pewno u tłumikarzy można nabyć te nakrętki zabezpieczone przed
    odkręcaniem, są albo miedziowane, albo miedziowane po zewnątrz a na gwincie
    pokryte czymś jak cynk?
    popytaj,

    brat

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: