eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Jaki klej, uszczelniacz
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2010-05-27 19:15:27
    Temat: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: karamba <k...@t...pl>

    Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
    wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
    są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
    wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
    odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
    odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
    uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
    przykręcaną do cylindra 4śrubami.
    Będę wdzięczny za pomoc.
    pozdrawiam


  • 2. Data: 2010-05-27 19:18:52
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
    wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
    są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
    wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
    odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
    odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
    uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
    przykręcaną do cylindra 4śrubami.
    Będę wdzięczny za pomoc.
    -----------------------------

    a nie lepiej zrobić to tak jak robi się fabrycznie?
    szpilki wkręcone w głowicę z jednego materiału, nakrętki mocujące kolektor z
    materiału o innej rozszerzalności termicznej niż szpilki ( dodatkowo
    miedziowane), nie ma chu.. żeby się odkręciło,

    brat


  • 3. Data: 2010-05-27 19:38:36
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: karamba <k...@t...pl>


    > a nie lepiej zrobić to tak jak robi się fabrycznie?
    > szpilki wkręcone w głowicę z jednego materiału, nakrętki mocujące kolektor z
    > materiału o innej rozszerzalności termicznej niż szpilki ( dodatkowo
    > miedziowane), nie ma chu.. żeby się odkręciło,
    > brat

    przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
    do lotu (przegląd).
    z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było przewiercić
    również śruby, a zgrać otwór w śrubie
    i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.Śruby są fabryczne, a z
    tym klejem to chcę dodatkowo.
    Sugestia OK. tylko gdzie nabyć taki śruby,nakrętki o różnej
    rozszerzalności, pewnie jak zapytam w sklepie
    to zobaczę wytrzeszcz oczu :)


  • 4. Data: 2010-05-27 19:47:31
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Thu, 27 May 2010 10:15:27 -0700 (PDT), karamba napisał(a):

    > Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
    > wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
    > są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
    > wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
    > odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
    > odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
    > uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
    > przykręcaną do cylindra 4śrubami.

    Co do kleju - do gwintów służy klej anaerobowy - ale nie wiem czy występuje
    w wersji na wysoką temperaturę. Co do uszczelniacza - są pasty które są
    używane przy montażu tłumików - więc myślę że powinny się nadać w Twoim
    przypadku



    --
    Pozdrawiam
    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"


  • 5. Data: 2010-05-27 21:27:19
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>


    przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
    do lotu (przegląd).
    z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było przewiercić
    również śruby, a zgrać otwór w śrubie
    i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.Śruby są fabryczne, a z
    tym klejem to chcę dodatkowo.
    Sugestia OK. tylko gdzie nabyć taki śruby,nakrętki o różnej
    rozszerzalności, pewnie jak zapytam w sklepie
    to zobaczę wytrzeszcz oczu :)
    ----------------------

    no tak, zapomniałem że lotnictwo ma inne wymagania ukierunkowane ze wzg. na
    bezpieczeństwo,
    szpilki i nakrętki kolektora idzie zapewne u mechaników dobrać na wymiar,
    typu M8x40, do tego nakrętki, tylko że trzeba by to otworować,
    myślę że mechanicy robiący różne marki aut będą w stanie to dobrać lub ew.
    tłumikarze,
    na pewno u tłumikarzy można nabyć te nakrętki zabezpieczone przed
    odkręcaniem, są albo miedziowane, albo miedziowane po zewnątrz a na gwincie
    pokryte czymś jak cynk?
    popytaj,

    brat


  • 6. Data: 2010-05-27 22:45:36
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było przewiercić
    > również śruby, a zgrać otwór w śrubie
    > i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.

    A w czym problem? Porzadne, nowe, kobaltowe wiertlo i da sie zrobic.
    Pewnie bedzie nieporecznie na wiertarce stolowej, ale z reki tez by sie
    dalo. Bez wiekszych problemow przewiercilem mosiezny pierscien osadzony
    na stalowym wale i calosc nagwintowalem M3.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
    > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<*******


  • 7. Data: 2010-05-28 00:23:25
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: PB <p...@b...pl>

    Thu, 27 May 2010 10:38:36 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, karamba
    napisał(a):

    > przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
    > do lotu (przegląd).

    to się "kontrówka" nazywa....

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)


  • 8. Data: 2010-05-28 11:02:02
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: karamba <k...@t...pl>

    >>karamba napisał(a):
    > > przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
    > > do lotu (przegląd).

    > Piotr Biegała napisał:
    > to się "kontrówka" nazywa....

    Jak zwał tak zwał.Merytorycznie nic nie wniosłeś.
    Wpisz w goodgle "kontrówka" zobaczysz co ci wyjdzie.
    U nas" "ta karczma Rzym się nazywa".
    pozdrawiam


  • 9. Data: 2010-05-28 11:18:55
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: karamba <k...@t...pl>


    > > z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było  przewiercić
    > > również śruby, a zgrać otwór w śrubie
    > > i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.

    > A w czym problem? Porzadne, nowe, kobaltowe wiertlo i da sie zrobic.
    > Pewnie bedzie nieporecznie na wiertarce stolowej, ale z reki tez by sie
    > dalo. Bez wiekszych problemow przewiercilem mosiezny pierscien osadzony
    > na stalowym wale i calosc nagwintowalem M3.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa


    Przewiercić to nie problem, ale trzeba przed montażem, bo nie ma
    miejsca po.
    Problem jak pisałem wyżej ,że jak nakręcę nakrętkę i dociągnę to
    przelot otworu
    w nakrętce i śrubie może się minąć.I jak przewlec "kontrówkę" :)


  • 10. Data: 2010-05-28 15:26:12
    Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    karamba wrote:
    > Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
    > wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
    > są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
    > wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
    > odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
    > odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
    > uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
    > przykręcaną do cylindra 4śrubami.
    > Będę wdzięczny za pomoc.
    > pozdrawiam

    Ot choćby tu zerknij:

    http://www.loctitesolutions.com/index.php?FOLDERID=1
    2869

    pzdr
    \SK
    --
    "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
    --
    http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: