  • Data: 2023-02-09 14:04:05
    Temat: Re: Jaki koszt numeru w 2023?
    Od: xxx <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Mac Ka submitted this idea :

    > Ceny ofert prepaid chyba rosną, w znanym mi przykładzie użytkownikowi Orange
    > Flex w jednym m-cu zabrakło danych na kilka dni, dokonał zmiany na wyższy
    > pakiet (zgodnie z reklama) i już nie dało się wrócić na niższy, bo został
    > wyłączony, teraz minimum 30 PLN. Teraz umowa na czas określony może
    > zabezpieczyć przed zmianami, które raczej będą w górę niż w dół.

    Nie za bardzo umowa zabezpieczy bo już sieci wprowadzają w umowach
    zapisy inflacyjne więc mogą ci podnieść cenę w trakcie umowy bez
    konsekwencji. Na pewno takie zapisy są już w Orange.
    Generalnie wszystkie usługi telekomunikacyjne idą do góry, stawki
    cennikowe, za chwilę pakiety będą drożeć.
    Tanio to już było.