  • 31. Data: 2009-04-30 09:26:59
    Temat: Re: Jaki laptop - na komunie
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Feromon pisze:

    > Z tym płynnym kamieniem to pierwsze słyszę,
    > ale pytanie dodatkowe:
    >
    > CO TO BYŁY ZA KAMIENIE?

    Syntetyczne rubiny.

  • 32. Data: 2009-04-30 09:41:31
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    a moze taki zestaw z Empiku:
    http://www.wykop.pl/ramka/174656/komunia-wedlug-empi
    ku-img

    :-)

  • 33. Data: 2009-04-30 09:56:25
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 11:41:31 +0200, nom napisał(a):

    > a moze taki zestaw z Empiku:
    > http://www.wykop.pl/ramka/174656/komunia-wedlug-empi
    ku-img

    > :-)

    Testament... a w testamecie duzy spadek;)

  • 34. Data: 2009-04-30 16:43:49
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    MarcinCz wrote:

    > Nie mogłem się powstrzymać...
    > Pamięta ktoś jeszcze jak się dostawało "elektroniki" na komunię? Ja
    > dostałem bez melodyjek ale i tak byłem dumny ;)

    To tak jak ja :) - Wintron ze stoperem bez setnych sekundy , ale nos byl
    dumny :)

    *
    Core i7 920,P6T Deluxe, 6GB/1333,SapphHD4850
    Xonar D2X, CL-InspireP580 5.1,KNC1-DVR, 20WGX2Pro
    3xST3500320NS, GGW-H20L / GSA-H55L, CMPSU-450VX

  • 35. Data: 2009-04-30 18:29:42
    Od: k...@g...com

    On 29 Kwi, 19:58, MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to> wrote:

> [...]
    > Pamięta ktoś jeszcze jak się dostawało "elektroniki" na komunię? Ja
    > dostałem bez melodyjek ale i tak byłem dumny ;)

    a dlaczego nie? moje dziecko tez uparło sie na laptopa, ale z uwagi na
    to ze to mała dziewczynka wybrałam mały komputer a do tego kolorowy
    (czerwony) hp mini viviane z vobisa, ciekawe jaką mine zrobi jak go
    dostanie:)

  • 36. Data: 2009-04-30 18:49:28
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > a dlaczego nie? moje dziecko tez uparło sie na laptopa, ale z uwagi na
    > to ze to mała dziewczynka wybrałam mały komputer

    Mala dziewczynka, ale oczy jak u doroslego. Jesli mala bedzie tego uzywac
    na codzien do netu, blogowania czy gg, to za kilka lat jej oczy moga
    odmowic posluszenstwa.

    k,

  • 37. Data: 2009-04-30 19:10:11
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    KILu pisze:

    > Mala dziewczynka, ale oczy jak u doroslego. Jesli mala bedzie tego uzywac
    > na codzien do netu, blogowania czy gg, to za kilka lat jej oczy moga
    > odmowic posluszenstwa.

    Uzasadnij.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 38. Data: 2009-04-30 19:20:33
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "mirekm"
    >Uzasadnij.

    Nie chodzi o ten konkretny komputer, jak rozumiem, tylko w ogóle o fakt
    przyzwyczajania do spędzania długich godzin przy ekranie od dziecka.
    Długie siedzenie przy komputerze/telewizji/książkach/łotewer zwłaszcza
    bez przerw na relaks oczu szybko prowadzi do krótkowzroczności.

    --
    \------------------------/ Microsoft Office 2000: Już się nie dasz
    | K...@e...eu.org |

  • 39. Data: 2009-04-30 19:24:15
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-30 21:10, Użytkownik mirekm napisał:

    > Uzasadnij.

    Generalnie to dziecko ma oczy bardziej odporne niż dorosły.
    Ale posłuszeństwa mogą odmówić.
    Wystarczy ?

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2009-04-30 20:04:14
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Generalnie to dziecko ma oczy bardziej odporne niż dorosły.
    > Ale posłuszeństwa mogą odmówić.
    > Wystarczy ?

    Zdecydowanie nie. Co do pierwszego stwierdzenia, to faktycznie spotkałem
    się ze zdaniem, że oczy w młodym wieku nie meczą się tak szybko jak u
    dorosłych. Co do drugiego to czytałem, że wbrew ludowej opinii ani
    wpatrywanie się w komputer, ani oglądanie TV z bliska, ani też czytanie
    przy słabym oświetleniu nie powoduje trwałego pogorszenia wzroku. Więc
    proszę o wskazanie poważnych danych które jednoznacznie wiążą np.
    krótkowzroczność z komputerem.

    pozdrawiam,

    mirek