    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki niedrogi AP na ścianę?
    Date: Sat, 27 Nov 2021 01:31:45 +0100

    W dniu 2021-11-26 o 21:26, Irokez pisze:
    > Mieszkanie 2 poziomowe.
    > Na parterze modem dostawcy, na piętrze szczątkowe ilości kresek zasięgu.
    > Nie mam dziur aby przeprowadzić kabel w pionie, a wychodzenie przez
    > elewację na zewnątrz robionymi dziurami w tym wszystkim styropianowym a
    > potem powrót tą samą drogą trochę bezsensowny.

    Mnie facet z UPC chciał postawić router UPC (za nieduże pieniądze) do
    drugiego starszego telewizora w drugom pokoju, żeby oglądać normalnie
    wszystkie programy. Odzwyczaiłam się od telewizora z ekranem 22 calowym
    , więc powiedziałam panu, że to bez sensu. Telewizor ładny to tylko tak
    sobie stoi :-) Nawet tego ładnego telewizora nie sprzedaję, bo nikt nie
    kupi.
    Na dodatek wkrótce znowu podobno ludzie będa musieli kupować nowe
    telewizory, bo mają nam Polakom wtrynić nowe częstotliwości...ale myślę,
    że UPC będzie miało na to sposób, żeby nowych telewizorów nie kupować.

    --
    animka