  • Data: 2009-03-06 09:17:39
    Temat: Re: Jaki notebook dla kobiety?
    Od: jijomo <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kot Prezydenta pisze:

    > Moze s? jakie? marki dla kobiet ale nie slysza?em ;-)

    Nie chodzi o marki dla kobiet, chyba zle zatytulowalem watek. Ale ze
    mnie seksista ;)
    Ale z tego co wiem sa modele dla kobiet, na przyklad rozowe itd. :)

    > 99% notebook?w spelnia te wymagania, awaryjno?? jest najcz?ciej zalezna od
    > ceny, wi?c im taniej tym wi?ksza szansa ?e jako?c wykonania i awaryjno??
    > bed? na gorszym poziomie.

    Ok, wiec chcialbym najmniej awaryjny i najlepiej wykonany notebook w
    przedziale cenowym 1800-2700 :)

    > No to kup thinkpada, np poszukaj R61i - bedziesz mial i wyglad i wykonanie i
    > awaryjno?? w przyzwoitym zakresie

    Dzieki, ale z tego co widze te notebooki nie maja kamery ani mikrofonu,
    co jest dosyc wazne, jako ze ofiara jest kompulsywna Skype'iara ;)

    pzdr. jijomo