  • 1. Data: 2009-03-06 08:41:37
    Temat: Jaki notebook dla kobiety?
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Mam nastepujace pytanie:
    Jakiej marki notebooka powinna kupic sobie kobieta, ktora bedzie go
    wykorzystywala glownie do sluchania muzyki, przegladania stron, czytania
    maili, Skype'a, GG, ogladania filmow i Office'a?
    Jak widac wydajnosc nie jest kwestia szczegolnie wazna. Wazna jest
    natomiast cena, awaryjnosc, jakosc wykonania, czas pracy na baterii,
    przydaloby sie zeby mial kamere i mikrofon wbudowane.
    Rozmiary - 15,4 cala.
    Jesli chodzi o wyglad to nie ma co sugerowac sie tym, ze to dla kobiety,
    bo podobaja sie jej na przyklad Thinkpady.

    Oprocz marki mozecie oczywiscie podac propozycje konkretnych modeli.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-03-06 08:55:33
    Temat: Re: Jaki notebook dla kobiety?
    Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com>

    do takich zastosowań do zwykły PieCyk jest lepszy
    po PieCa kup monitor 24'' i będzie super

    dominik

  • 3. Data: 2009-03-06 08:55:52
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "jijomo" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiej marki notebooka powinna kupic sobie kobieta, ktora bedzie go
    > wykorzystywala glownie do sluchania muzyki, przegladania stron, czytania
    > maili, Skype'a, GG, ogladania filmow i Office'a?

    Moze są jakieś marki dla kobiet ale nie slyszałem ;-)

> [...]
    > natomiast cena, awaryjnosc, jakosc wykonania, czas pracy na baterii,
    > przydaloby sie zeby mial kamere i mikrofon wbudowane.

    99% notebooków spelnia te wymagania, awaryjność jest najczęściej zalezna od
    ceny, więc im taniej tym większa szansa że jakośc wykonania i awaryjność
    bedą na gorszym poziomie.

    > Jesli chodzi o wyglad to nie ma co sugerowac sie tym, ze to dla kobiety,
    > bo podobaja sie jej na przyklad Thinkpady.

    No to kup thinkpada, np poszukaj R61i - bedziesz mial i wyglad i wykonanie i
    awaryjność w przyzwoitym zakresie

  • 4. Data: 2009-03-06 09:04:05
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Dominik pisze:
    > do takich zastosowań do zwykły PieCyk jest lepszy
    > po PieCa kup monitor 24'' i będzie super

    Dzieki za rade, ze wzgledu na to, ze zdarza jej sie podrozowac sluzbowo
    chce notebooka.

    pzdr. jijomo

  • 5. Data: 2009-03-06 09:04:23
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "jijomo" <l...@o...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Mam nastepujace pytanie:
    > Jakiej marki notebooka powinna kupic sobie kobieta, ktora bedzie go

    A czym rozni sie notebook dla kobiety od notebooka dla mezczyzny? Chodzi o
    stylistyke? To moze zapytaj potencjalnego uzytkownika?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 6. Data: 2009-03-06 09:13:43
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Iguan007 pisze:

    > A czym rozni sie notebook dla kobiety od notebooka dla mezczyzny? Chodzi o
    > stylistyke? To moze zapytaj potencjalnego uzytkownika?

    Ok, byc moze zle zatytulowalem watek. Prosze po prostu o podanie
    notebookow spelniajacych podane wymagania.

    pzdr. jijomo

  • 7. Data: 2009-03-06 09:17:39
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Kot Prezydenta pisze:

    > Moze s? jakie? marki dla kobiet ale nie slysza?em ;-)

    Nie chodzi o marki dla kobiet, chyba zle zatytulowalem watek. Ale ze
    mnie seksista ;)
    Ale z tego co wiem sa modele dla kobiet, na przyklad rozowe itd. :)

    > 99% notebook?w spelnia te wymagania, awaryjno?? jest najcz?ciej zalezna od
    > ceny, wi?c im taniej tym wi?ksza szansa ?e jako?c wykonania i awaryjno??
    > bed? na gorszym poziomie.

    Ok, wiec chcialbym najmniej awaryjny i najlepiej wykonany notebook w
    przedziale cenowym 1800-2700 :)

    > No to kup thinkpada, np poszukaj R61i - bedziesz mial i wyglad i wykonanie i
    > awaryjno?? w przyzwoitym zakresie

    Dzieki, ale z tego co widze te notebooki nie maja kamery ani mikrofonu,
    co jest dosyc wazne, jako ze ofiara jest kompulsywna Skype'iara ;)

    pzdr. jijomo

  • 8. Data: 2009-03-06 10:19:29
    Od: m...@g...com

    Najlepszym wyborem będzie Lenovo Y530 http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/430591

  • 9. Data: 2009-03-06 10:40:46
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    m...@g...com pisze:

    > Najlepszym wyborem będzie Lenovo Y530 http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/430591

    Dzieki za podpowiedz, wezme to z pewnoscia pod uwage.
    Z tego co widze te notebooki maja dosyc mocna karte graficzna i
    wbudowane 4 glosniki i subwoofer (to w ogole mozliwe w notebooku? tak
    pisza na stronie Komputronika)
    Czy jest cos podobnego, ale bez tych rzeczy (pewnie obnizyloby to cene,
    a te cechy sa zupelnie zbedne w tym przypadku)? Nie musi to byc
    koniecznie Lenovo, to ze podobaja sie jej Thinkpady to byl tylko przyklad :)

    pzdr. jijomo

  • 10. Data: 2009-03-06 13:20:25
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

    > Oprocz marki mozecie oczywiscie podac propozycje konkretnych modeli.
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Dla kobiet sliczne sa notebooki Della z serii Studio.