  • Data: 2016-06-01 10:00:08
    Temat: Re: Jaki nowy notebook?
    Od: szemrany <s...@o...off> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Jun 2016 08:38:52 +0200, Trybun wrote:

    > Odradzałbym Asusa.. Nie to ze wytwarzają jakieś buble, ale ze względu na
    > totalne olewanie wsparcia swojego sprzętu. Mam kilkanaście urządzeń tej
    > firmy, jednak nic z tych urządzeń (poza routerem) nie miało aktualizacji.

    Popieram, mam tableta z Androidem (z górnej półki), też olali i został
    stary system. Poza tym ekran ma wadę, odkleja się na środku (taki jakby
    bąbelek się robi). Tę samą wadę widziałem na innym egzemplarzu tego samego
    modelu u znajomego. Szit. Dołożę jeszcze, że ich płyty główne mają problemy
    z USB i ...dziękuję Ci Asusie, więcej nie dostaniesz ani centa.

    --
    howgh
    szemrany