    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jaki serwer
    <r...@4...net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <l5vm59$v25$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@t...pilczyce.net>
    <5283ac5e$0$2178$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5283e3d7$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    Date: 14 Nov 2013 15:06:15 GMT

    Pan Krzysztof Gajdemski napisał:

> [...]

    [...rzeczy straszne zgoła -- w stopniu różnym wycięte...]

    > Bad guyem to jest użytkownik, który z premedytacją złamał zasady
    > panujące w pl.

    Już wcześniej wylazło ze mnie bedgajstwo. Podstępem nakłaniałem do Złego,
    sugerując nikczemnie, że i tak nie uda się nic napsuć.

    To cięcie, jak mniemam, odbyło się po jakichś multipartach? Wszyscy już
    pewnie zapomnieli, że binaria można przesyłać wprost w treści wiadomości,
    wklejając kolumnę znaczków powstałą z UUEncodowania pliku. To była kiedyś
    jedyna metoda dostępna w elektronicznej korespondencji, powszechnie
    stosowana za czasów Bolesława Chrobrego czy Kazimierza Wielkiego.
    Ponoć sam Wincenty Kadłubek w ten sposób do swojej Kroniki dołączył skan
    pisemnego oświadczenia niejakiej Wandy w sprawie kwestii niemieckiej.
    Czy cancelboty są i na taką okoliczność poinstruowane?

    Muszę przyznać, że i ja kiedyś w ten sposób zgrzeszyłem -- raz mi się
    zdarzyło wysłać na czyjąś prośbę UUEncodowane binarium. To był krótki
    acz pożyteczny dosowy program mojego autorstwa, który zajął 10 linijek.
    Ale było to tak dawno, że zbrodnia się przedawniła i już mi chyba żadna
    kara za to nie grozi.

    Jarek

    --
    Raz trafił frant na franta